قهرمانی بانوان و نایب قهرمانی تیم مردان ایران در رقابت‌های جهانی سپک تاکرا

10:49 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم‌های ملی بانوان و مردان ایران در بخش دبل و در رده دیویژن A مسابقات جهانی بانکوک به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت انجمن‌های ورزشی تیم ملی بانوان در فینال دبل برابر تایوان توانست حریف خود را با نتیجه دو بر صفر تسلیم کند و برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی دنیا بایستد.

تیم ملی مردان هم در فینال بخش دبل مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب رقیب شد. تاکنون تیم‌های ملی مردان و بانوان کشورمان صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رقابت‌های جهانی تایلند شده‌اند.

پیکارهای بخش "تیم ایونت" از بعدازظهر جمعه شروع شود که طی آن تیم ملی مردان ایران با سنگاپور و تایلند مبارزه خواهد کرد.

خبر دیگر اینکه از فدراسیون انجمن‌های ورزشی اینکه جمشید گیوه چی" تنها نماینده کشورمان در فینال مسابقات جهانی ساواته روز جمعه بهمراه مربیان خود راهی تولوز شد تا برای مصاف با رقیب فرانسوی آماده شود.

وی تیرماه گذشته در مسابقات جهانی ساواته که در شهر "واراژدین" کرواسی برگزار شد توانست با شایستگی به فینال وزن 85- کیلوگرم راه یابد و طبق قانون فدراسیون جهانی ساواته دیدار نهایی خود را برای کسب مدال طلا روز شنبه 25 آذر ماه جاری برگزار خواهد کرد.

"گیوه چی" در مسابقه فینال حریف قدرتمندی از فرانسه به نام رومن فالاندری را پیش رو دارد که عنوان نایب قهرمانی جهانی،مدال برنز جهانی و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد. این مسابقه فردا-شنبه در شهر "تولوز" فرانسه برگزار خواهد شد.

نماینده ساواته کشورمان برای کسب آمادگی برای حضور در این پیکار مهم تمرینات فشرده خود را زیر نظر "حامد متین فر" دبیر انجمن ساواته و مربی و "سید مهدی حسینی" به عنوان کمک مربی در آکادمی ملی المپیک پیگیری کرد تا با آمادگی کامل در فینال وزن 85- کیلوگرم به مصاف این حریف قدرتمند خود برود.

گیوه چی از قهرمانان صاحب نام ورزش های رزمی در رشته رینگی است که در رقابتهای جهانی کرواسی موفق شد بلیت حضور در فینال وزن منهای 85 کیلوگرم رقابت های جهانی ساواته را کسب کند.

وی امروز به همراه حامد متین فر مربی و سید مهدی حسینی کمک مربی به فرانسه عزیمت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *