رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست پارلمان قبرس برای باز پس‌گیری تصمیم ترامپ در مورد قدس

5:34 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۹۶۲
نمایندگان پارلمان قبرس قبل از رای گیری در مورد تصمیم ' دونالد ترامپ ' درباره به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصمیم ترامپ را ضد قوانین بین المللی قلمداد کردند.

درخواست پارلمان قبرس برای باز پس‌گیری تصمیم ترامپ در مورد قدسبه گزارش گروه بین‌الملل ، پارلمان قبرس ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ در مورد قدس، از وی خواست که این تصمیم ضد قانونی و ضد تاریخی را پس بگیرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی قبرس( سینا) از نیکوزیا، نمایندگان پارلمان قبرس قبل از رای گیری در مورد تصمیم ' دونالد ترامپ ' رئیس جمهوری آمریکا در باره به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصمیم ترامپ را ضد قوانین بین المللی، مخالف تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد، غیر سازنده و خطرناک برای منطقه و جهان قلمداد کردند.


گزارش این خبرگزاری حاکی است، در پارلمان قبرس در این باره 35 نماینده به طرح تقاضای لغو تصمیم ترامپ رای مثبت، 18 نمایده رای منفی و دو نماینده دیگر رای ممتنع به این طرح دادند.


در این طرح نمایندگان پارلمان قبرس خواستار تشکیل دولت مستقل فلسطین شدند.
براساس ین گزارش، مساله شهر قدس برای تمام مذاهب باید در چارچوب صلح خاورمیانه از طریق گفت و گو ها حل شود و نه یک طرفه و بدون هماهنگی .


پارلمان قبرس نیز در این طرح ، خواسته است که دولت قبرس از تلاش ها برای حل مساله فلسطین و با احترام کامل به تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *