برای حذف یکدیگر عجله نکنیم/حاصل نیم قرن تلاش باشگاه سپیدرود با چالش جدی مواجه شده است

11:06 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه سپیدرود گفت: مسائلی درخصوص تیم فوتبال سپیدرود پیش آمده که می‌تواند حاصل نیم قرن تلاش باشگاه را با چالش جدی مواجه کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی‌افتخاری عضو هیئت مدیره باشگاه سپیدرود که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های ورزشی و بین‌المللی استان گیلان است، پس از تغییر و تحولات حال حاضر باشگاه سپیدرود، استعفای خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داد، هر چند که تا امروز این استعفا مورد پذیرش واقع نشده است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه ورزشی در رابطه با این استعفا اظهار داشت: متاسفانه مسائلی در خصوص تیم فوتبال سپیدرود پیش آمده که می‌تواند حاصل نیم قرن تلاش این باشگاه محبوب را با چالش جدی مواجه کند. ما به‌دنبال خریدار و اسپانسری بودیم که آرامش تیم را تضمین کند و در یک برنامه‌ریزی منطقی در حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کند بنابراین نباید با عجله وشتاب غیر منطقی آرامش تیم را برهم بزنیم.

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه سپیدرود تاکید کرد: روی سخن من با همه است. آنچه طی ۲۴ ساعت گذشته در رابطه با تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش آمده در واقع بیانگر این است که در بن بست می‌تازند و این حاصلی جز تضعیف، سقوط و نابودی سپیدرود را ندارد. یک باشگاه حرفه‌ای قواعد و قوانینی دارد که با توجه به این قوانین که بر گرفته از مجموعه قوانین فیفا است راه حل برای همه مسائل و مشکلات پیش بینی شده و با جنجال نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

برای صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر افراد مختلفی در سالیان گذشته تلاش کرده اند که نباید واژه "قدرشناسی" را نادیده بگیریم و من همه افراد را به خویشتن داری دعوت می‌کنم تا سپیدرود به آرامش برگردد چون هنوز تیم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است. مراحل انتقال آن نیز می‌بایست طبق توافق به عمل آمده انجام شود و نباید برای حذف همدیگر عجله و شتاب غیر منطقی انجام دهند.

افتخاری تاکید کرد: اگر روزی به این مرحله برسیم که بازیکنان یک تیم بخواهند مربی را انتخاب یا اخراج کنند باید فاتحه فوتبال را بخوانیم. یک بار دیگر توجه همه افراد دست اندرکار تیم سپیدرود را به مجموعه قوانین فیفا و AFC جلب میکنم و نباید با حرکات غیر منطقی "" شادی"" یک شهر را به تلخی و ناکامی تبدیل کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *