پیکر شهید محمد جعفری مدافع حرم در گرمسار تشییع شد

12:24 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۴۸۲
صبح امروز با حضور پرشور مردم گرمسار پیکر شهید مدافع حرم لال محمد جعفری در گرمسار تشییع شد.
آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم در گرمسار برگزار شدبه گزارش گروه فضای مجازی ، صبح امروز با حضور پرشور مردم گرمسار پیکر شهید مدافع حرم لال محمد جعفری در گرمسار تشییع شد.

این مراسم از مقابل معراج الشهدای گرمسار آغاز و پیکر پاک و مطهر شهید در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت فضای این مراسم را معنوی کرد و امروز مردم گرمساری با حضور خود در این مراسم باری دیگر با شهدای این سرزمین تجددید بیعت کردند.

فرماندار گرمسار در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ضامن امنیت اجتماعی ایران اسلامی هستند و پیروزی جبهه مقاومت مشتی کوبنده بر دهان یاوه‌گویان جهان استکبار بود.

داریوش طاهری با اشاره به اینکه امروز هجمه‌های متعددی از سوی دشمن وارد می‌شود تصریح کرد: ترویج روحیه شهادت‌طلبی باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و این فرهنگ ابزاری مهم برای مقابله با دشمنان و حفظ آرمان‌های اصیل ایرانی و اسلامی ما است.

 شهید لال محمد جعفری از شهدای تیپ فاطمیون ساکن شهرستان گرمسار بوده است که درنبرد با گروهک تکفیری داعش در مهرماه امسال به درجه رفیع شهادت رسیده است.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *