پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد/آغاز به کار هیات انتخاب بزرگترین رویداد سینمایی+عکس

13:37 - 18 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۱۶۴
پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز با حضور "محمد مهدی حیدریان" رئیس سازمان سینمایی و "ابراهیم داروغه زاده" دبیر جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز با حضور "محمد مهدی حیدریان" رئیس سازمان سینمایی و "ابراهیم داروغه زاده" دبیر جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

 پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد+عکس

پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه مراسم آغاز به کار هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در غیاب اهالی رسانه و به صورت نمادین رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی طراح پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است. او که پیش از این نیز طی چهار دوره با جشنواره فجر همکاری داشته، دانش آموخته‌ گرافیک از دانشگاه هنر و فوق لیسانس انیمیشن از دانشکده‌ سینماتاتر دانشگاه هنر است و از سال 70 تاکنون مشغول کار گرافیک و تدریس دانشگاهی گرافیک و تصویرسازی بوده است.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر

"محمد مهدی حیدریان" رئیس سازمان سینمایی در ابتدای این مراسم گفت: ما همواره تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از استعدادهای خوب بستری را برای تولید آثار سینمایی مطلوب و رسیدن به آگاهی فراهیم کنیم. برای رسیدن به این اهداف همیشه دست به دامان هنرمندان عزیز کشورمان هستیم تا بتوانیم در ایفای این نقش بیش از گذشته کوشا باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *