بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین از زندان نایین

15:08 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۹۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در ادامه بازدید‌های مستمر خود از زندان نایین، بار دیگر با حضور در زندان این شهرستان، به بررسی مشکلات مددجویان این زندان پرداخت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزای میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید نصر الدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در ادامه بازدید‌های مستمر خود از زندان نایین، بار دیگر با حضور در زندان این شهرستان، به بررسی مشکلات مددجویان این زندان پرداخت.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین ضمن اعلام این خبر افزود: در این بازدید ضمن ملاقات با مددجویان، مشکلات و مسایل قضایی ایشان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مصوب ریاست قوه قضاییه و تأکیدات رییس کل دادگستری استان در راستای اجرای دستورالعمل مزبور صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب نایین در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل و دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانها، شاهد کاهش بیش از پیش جمعیت کیفری زندان‌ها باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *