عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است

12:29 - 14 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۱۷۳
عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد، جاده چالوس امروز یک‌طرفه است، غول پیکر آمریکایی در ایران و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد، جاده چالوس امروز یک‌طرفه است، غول پیکر آمریکایی در ایران و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد

جام جم: اسمش را گذاشتند تصویر جگرسوز، گفتند تمام غربت شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون و خانواده هایشان در این عکس خلاصه شده؛ تصویری که حالا خیلی‌ها دیده اند و قصه اش را می‌دانند؛ اینکه قهرمان قصه، اسمش شهید سیدرضا حسینی است و این تصویر متعلق به دیدار خصوصی خانواده اش با اوست در معراج شهدای تهران، در یکی از فرعی‌های ناب خیابان بهشت. معصومه موسوی همان زن توی تصویر است. همان زن جوانی که سرتا پا مشکی پوشیده و کنج خلوتی از معراج شهدا، کنار تابوت ساده شوهرش نشسته؛ همان شوهری که جاویدالاثر بوده و دوسال و چهار ماه بعد از شهادتش، پیکرش برگشته و انتشار همین یک عکسش دوباره دل‌ها را لرزانده و نگاه‌ها را متوجه مظلومیت شهدای مدافع حرم کرده. به این عکس سه نفره و آدم هایش که بعد از ۴ سال و چهار ماه دوری حالا این جا، این شکلی دور هم جمع شده اند می‌توان ساعت‌ها نگاه کرد، خیره شد و پلک نزد. این تصویر یک خانواده است، خانواده‌ای که حالا مردش، شهید سرفرازی است که پیکرش گوشه امامزاده طاهر خیرآباد در دل خاک آرام گرفته و یادگاری هایش مهمان ما هستند. پسرش ابوالفضل ۸ ساله همینجا در کشور ما درس می‌خواند و مدرسه می‌رود و همسرش روز‌های دلتنگی را همینجا شب می‌کند.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است


پاسخ خادم به نتانیاهو: هزاران علیرضا کریمی جان خود را تقدیم ایران کرده‌اند

ایسنا: متن پاسخ رسول خادم به نتانیاهو به این شرح است: ساعتی قبل برخی رسانه‌ها به انتشار پیامی از سوی شما درباره قهرمان ملی ایران، علیرضا کریمی، اقدام کردند. تعجب کردم از اینکه پس از سال‌ها دشمنی با ملت بزرگ ایران، هنوز مردم ایران را نشناخته‌اید. این درست است که مردم ما به قهرمانان ملی خود عشق می‌ورزند و با پیروزی‌های آن‌ها پیروز می‌شوند و با شکست آن‌ها شکست می‌خورند. این درست است که همه مردم ما مشتاقانه منتظر کسب مدال طلا از سوی کاپیتان تیم ملی امید کشورشان در مسابقات جهانی امید بوده‌اند. اما یک چیز را فراموش نکنید: مردم ایران در ارتباط با یک موضوع همدل و همفکر بوده و هستند و آن این است که شما و همفکرانتان دشمن سرزمین ایران هستید. ما مردمی هستیم که با تمام تفاوت افکار و سلیقه‌ها، در زمان خود، نشان داده‌ایم که در برابر دشمن خاک، سرزمین و ملتمان یکپارچه و در کناریکدیگریم. هزاران علیرضا کریمی که در راه دفاع از خاک و ناموس سرزمین ایران جان خود را تقدیم کرده‌اند، گواه این مدعا هستند. گمان نکنید که در این فضا، آبی گل‌آلود است و قرار است از آن ماهی برای خود صید کنید. همیشه به یاد داشته باشید که مردم ما از همه اقوام، افکار، ادیان، مذاهب و سلیقه‌ها در برابر دشمن خود، یک پیکر واحد هستند.

جاده چالوس سه‌شنبه یک‌طرفه می‌شود

مهر: رئیس پلیس‌راه استان البرز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی هفته گفت که جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود. تردد انواع خودرو از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع می‌شود. وی با اشاره به اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور گفت که تردد انواع خودرو از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. رئیس پلیس‌راه استان البرز در ادامه تردد انواع خودرو از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه شانزدهم آذرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد را ممنوع اعلام کرد. با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. وی به وضعیت تردد خودرو‌های سنگین نیز اشاره کرد و گفت که تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های سنگین شامل حال خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نمی‌شود.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است


برگه تقلب دختر دانشجو!

مشرق: استاد دانشگاه مریلند آمریکا با انتشار این عکس نوشت: به دانشجویانم اجازه داده بودم از برگه کمکی به ابعاد ۳.۵ استفاده کنند، ولی فراموش کردم اعلام کنم به مقیاس اینچ. او هم برگه‌ای به ابعاد ۳.۵ فوت آورد. حق با اوست.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است
غول پیکر آمریکایی در ایران

حضور یک دستگاه هامر شاسی‌بلندِ غول‌پیکر آمریکایی با پلاک گذر موقت در ایران.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است


جزیره نفرین شده به دست ارواح که کسی جرات رفتن به آنجا را ندارد

باشگاه خبرنگاران: در دنیا مکان‌های زیبای زیادی است که با وجود همه جذابیت هایشان کسی حاضر به سفر به آن‌ها نمی‌شود. بسیاری از این نقاطی که به صورت متروک رها شده اند جزیره هستند و مردم به آن‌ها به چشم جایی مخوف و ترسناک نگاه می‌کنند. یکی از همین جزیره‌ها در شمال ایتالیا قرار دارد و ۲۰۰ سال است که مردم ازترس ارواح به آن نزدیک نمی‌شوند. مردم می‌گویند هر کسی به این جزیره نفرین شده برود یا می‌میرد و یا روانی و دیوانه می‌شود. اسم این مکان مخوف جزیره پاوگلیا (Poveglia) است که یکی از نفرین شده‌ترین مکان‌ها دنیاست. اینکه این جزیره چگونه به این روز افتاده و چه سرنوشتی داشته داستان جالبی دارد. جزیره پاوگلیا یکی از ۱۶۶ جزیره کوچک در تالاب ونیز است که در آنسوی سواحل شرقی شمال ایتالیا قرار دارد. گذشته‌ای مخوف این جزیره را ترسناک‌تر از همه نواحی ایتالیا کرده است. با اینکه در گذشته‌های دور اینجا جزیره‌ای شلوغ بود، اما حوادثی این سرنوشت تلخ و مخوف را برایش رقم زد. سرگذشت جزیره با قربانیان طاعون گره خورده است و این بیماری این جزیره را به این حال و روز انداخته است. مردم بومی به این جزیره، جزیره ارواح می‌گویند، چون اعتقاد دارند که اینجا توسط ارواح نفرین شده است و با رفتن به آنجا ممکن است که گرفتار این ارواح شوند. با وجود تلاش‌های زیاد دولت، اما حدود دو قرن است که هیچ کسی حاضر به زندگی در این جزیره نشده است. اولین اپیدمی طاعون که ایتالیا را گرفتار کرد در سال ۱۳۴۷ در سیسیلی اتفاق افتاد و تا سال ۱۳۴۸ به ونیز سرایت کرد وحدود نیمی از جمعی ونیز در اثر این بیماری جان خودشان را از دست دادند.

عکسی که تاریخ فراموشش نخواهد کرد/ پاسخ خادم به نتانیاهو/ جاده چالوس امروز یک‌طرفه است

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *