فقط قلعه‌نویی مقصر نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن نیست/ موفقیت‌های ما به خاطر پول نبوده

9:14 - 13 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۶۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: منصفانه نیست بگوییم مقصر نتیجه نگرفتن تیم فقط قلعه‌نویی است.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد حضور 3 بازیکن سرباز ذوب‌آهن در تراکتورسازی اظهار داشت: این خبر شایعه است و صحت ندارد.

وی در خصوص نتایج ذوب‌آهن تا هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: همه قبول داریم که نتایج خوب نبوده اما نمی‌توان همه تقصیرها را گردن قلعه‌نویی انداخت. با توجه به کاهش بودجه باشگاه در یکی، 2 سال گذشته ما از تعهدات خودمان نسبت به بازیکنان عقب هستیم و همین مسئله می‌تواند روی کار تیم اثر بگذارد. منصفانه نیست بگوییم مقصر نتیجه نگرفتن فقط قلعه‌نویی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل هم گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نویی قصد جذب 5 بازیکن را در نیم‌فصل داشته باشد البته ابتدا باید بازی آخر با نفت تهران تمام شود تا در مورد این مسئله تصمیم بگیریم.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان جدید ایرانی هستند، عنوان کرد: شاید خیلی از بازیکنان خوب در نیم فصل نتوانند در ترکیب تیم‌شان یا اندیشه‌های مربی خود جا بگیرند پس با این شرایط می‌شود بازیکن خوب ایرانی هم جذب کرد.

وی در واکنش به انتقاداتی که از او در مورد نفوذش در هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورد قرارداد «کی‌روش استنلی» با ذوب‌آهن می‌شود هم تاکید کرد: اینطور نبوده که من بخواهم از نفوذم استفاده کنم تا قرارداد استنلی ثبت شود؛ در این مورد طبق قانون عمل کرده‌ایم. بعد هم دیگر این داستان تمام شده و نباید به این بحث‌ها بپردازیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی خرج میلیاردی کند، گفت: اصلا این حرف‌ها نیست، ما با توجه به بودجه‌ای که داریم حرکت می‌کنیم. البته هیچ‌وقت موفقیت‌های ذوب‌آهن به خاطر پول نبوده بلکه به خاطر سیستم مدیریتی و تدبیر فنی بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *