رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفرساعت آموزش قضایی و حقوقی در یگان‌های نظامی و انتظامی

15:04 - 12 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۵۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: در سال ۱۳۹۵ بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفرساعت آموزش قضایی و حقوقی در یگان‌های نظامی و انتظامی ارائه شده است.

ارائه بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفرساعت آموزش قضایی و حقوقی در یگان‌های نظامی و انتظامیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمود صفری معاون قضایی و حقوقی اظهار کرد: آموزش‌های قضایی و حقوقی نیرو‌های مسلح طبق برنامه ۶۸۰ هزار نفرساعت پیش‌بینی‌شده بود که به بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفرساعت رسید و فراتر از برنامه بود.


وی همچنین در خصوص آموزش ضابطان گفت: در حوزه آموزش ضابطین پیش‌بینی ۱۰۰ هزار نفرساعت بود که بیش از ۱۰۱ هزار نفرساعت محقق شد.

معاون قضایی و حقوقی با تاکید بر پیش‌قدمی یگان‌ها در برگزاری کلاس‌های آموزشی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌ها به درخواست مقامات رده بالای نیرو‌های مسلح باعث می‌شود که دستور برگزاری دوره‌های آموزشی به‌تمامی یگان‌ها ابلاغ و همه موظف به برگزاری و حضور در کلاس‌ها شوند.

صفری به استان‌های برتر از لحاظ میزان ارائه آموزش در کشور در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و افزود: در حوزه آموزش نیرو‌های مسلح سازمان‌های قضایی استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و سیستان و بلوچستان و در حوزه آموزش ضابطین سازمان‌های قضایی استان‌های فارس، تهران و سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین از توسعه و بکارگیری شیوه جدید در برگزاری آموزش‌های غیرحضوری کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با استفاده از سامانه آموزش از راه دور LMS خبر داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *