رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

17:56 - 10 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۸۸۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت الاسلام والمسلیمن محمدحسنی در اولین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان خطاب به آیت الله سلیمانی گفت: وجود شما مایه برکت این استان است، و از محبت‌ها و هدایت‌ها و تدابیر حضرتعالی ذکر خیر زیادی هست، انشاء الله که در برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حداقل یک برنامه از محضر شما استفاده می‌کنیم.

دیدار ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاسی ،دیدار ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان حجت الاسلام والمسلیمن محمدحسنی در اولین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و در بدو ورود به مرکز این استان در زاهدان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار نمود، ایشان در این دیدار صمیمانه که ریاست اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و ارشد نظامی آجا در این استان نیز حضور داشتند خطاب به آیت الله سلیمانی گفت: وجود شما مایه برکت این استان است، و از محبت‌ها و هدایت‌ها و تدابیر حضرتعالی ذکر خیر زیادی هست، انشاء الله که در برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حداقل یک برنامه از محضر شما استفاده می‌کنیم.

آیت الله سلیمانی نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن عرض تبریک هفته وحدت و ابراز تأسف حادثه زلزله در کرمانشاه و نیز اخیرا در کرمان گفت: خدا را سپاس می‌گوئیم که شرایط خدمت و صحبت برای بنده در مجموعه قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی استان و نیز تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد امروز ارتش با تبعیت محض از ولایت فقیه، اطاعت پذیری بالایی دارد و ارتش حاشیه سازی ندارد و متهم به سیاسی کاری نمی‌باشد. وی در پایان گفت: ما طلبه‌ها هم باید اندوخته‌های خودمان را به مردم منتقل کنیم و از همکاران شما در ارتش تشکر می‌کنم.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از دیدار با آیت الله سلیمانی با خانواده خلبان شهید سرتیپ محمدامین میرمرادزهی و نیز یکی از جانبازان ۷۰ درصد ارتش در زاهدان سرگردعبدلله ارغنون دیدار و از آن‌ها تجلیل نمود. حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی ضمن ابراز خرسندی از از این دیدار گفت: انشاء الله که ما مدیون و شرمنده شهیدان نباشیم و اگر بخواهیم شرمنده شهیدان نباشیم باید همان راه آنان را ادامه دهیم، چون زنده بودن انقلاب بستگی به ایثارگری و ادامه راه شهیدان دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *