حدادی به من پیام داد و گفت که نمی‌توانم بیایم/ رفتن مشحون بسیار بدموقع بود

8:07 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۹۲۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: حامد حدادی شخصاً به من پیام داد و موضوع ترک تیم ملی را مستقیم به من اعلام کرد.

حدادی به من پیام داد و گفت که نمی‌توانم بیایم/ رفتن مشحون بسیار بدموقع بود

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص ۲ بازی اخیر تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی گفت: همه بازیکنان تیم رفته به رفته هماهنگ‌تر شده‌اند و برای رسیدن به هماهنگی که در مسابقات آسیایی داشتیم لازم است که زمان بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه بچه‌ها وقت زیادی داشته باشند تا بتوانیم زیاد تمرین کنیم. شکست مقابل تیم ملی عراق هم ما تکمیل نبودیم و البته خودمان هم خوب بازی نکردیم. در مجموع خوب کار نکردیم، اما در دیدار با قطر وضعیت ما خیلی بهتر بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: به نظر من، همه بازی‌های‌مان در مسابقات آسیایی خیلی سخت است. اگه ما نتوانیم با قدرت وارد رویداد‌های آسیایی شویم، مطمئن باشید که کار برای ما خیلی سخت می‌شود. از فدراسیون می خواهم تمرینات ما را بیشتر کندتا حداقل فکر و ذهن بازیکنان با تیم ملی باشد.

حاتمی در رابطه با شایعه قهر حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال عنوان داشت: قهر حدادی اصلا صحت ندارد و باشگاه او مانع از حضورش در تیم ملی شده است. حدادی به من پیام داد و این موضوع را مطرح کرد، البته ما در این مراحل با وجود بازیکنان فعلی مشکلی خاصی نداریم.

وی در ارتباط با استعفای محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: مشحون مرد بزرگی بود و برای بسکتبال ایران هم زحمات خیلی زیادی کشید و ما بسکتبالی‌ها مدیون او هستیم. زمانی که اعلام کردند مشحون دیگر رییس فدراسیون نیست بسیار بدموقع بود و شوک منفی به تیم ما وارد شد اما همه ما مثل مشحون تابع قانون هستیم. به هرحال برای او و رئیس جدید فدراسیون بسکتبال همیشه آرزوی موفقیت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *