حاتمی: برخی مشکلات داریم که باید آنها را برطرف کنیم/ نحوه رفتن مشحون روی بازیکنان ما تاثیر زیادی گذاشت

20:09 - 06 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۶۲۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مقابل قطر در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما با این‌حال برخی مشکلات هنوز وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ، مهران حاتمی در مورد پیروزی تیمش مقابل قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی، گفت: شروع خوبی در این مسابقات نداشتیم و برابر عراق شکست خوردیم. در واقع هیچ‌کدام از مربیان جهان چوب جادویی ندارند که یک تیم را در چهار جلسه برای مسابقات آماده کنند. تیم حریف نیز بهتر از ما بازی کرد و شرایط برای برنده شدن ما مهیا نبود.

وی ادامه داد: نتوانستیم هیچ بازیکنی را در پست دو به همراه خود ببریم. ارسلان کاظمی نیز دو روز در فرودگاه بود و در نهایت تیم کاملی برای بازی با عراق مهیا نشد. بابت آن بازی بد از مردم عذرخواهی می‌کنم، ولی امروز در دفاع عملکرد خوبی داشتیم، با این‌حال برخی مشکلات هنوز وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد سیستم جدید برگزاری مسابقات گفت: تجربه خوبی است. در واقع نخستین بار است که با چنین سیستمی بازی می‌کنیم. امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا اقدام خود را به تیم‌های آسیایی نشان دهیم.

 حاتمی تصریح کرد: بازیکنان از باشگاه‌های مختلف در تیم ملی حضور دارند. در چنین زمان کوتاهی نمی‌توان یک تیم را برای مدل جدیدی از مسابقات آماده کرد. تیم‌های اردن و عراق که در بازی نخست نتایج خوبی گرفتند، 10 روز اردوی تدارکاتی در ترکیه داشتند. یکی از دلایل شکست ما مقابل عراق نیز دست‌کم گرفتن حریف بود.

حاتمی به استعفای محمود مشحون، رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 30 سال به‌عنوان بازیکن و مربی در تیم ملی بودم و خودم را مدیون مشحون می‌دانم. او زحمات زیادی برای بسکتبال کشیده، ولی هر فردی روزی می‌آید و روزی هم می‌رود. نحوه رفتن او درست نبود و روی بازیکنان ما تاثیر زیادی گذاشت، اما ما وابسته به شخص نیستیم، ما وابسته به کشور هستیم. بازیکنان ما به‌خاطر رفتن مشحون تحت فشار رسانه‌ای زیادی بودند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *