رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تخصیص اعتبارات قطعی مترو به حقوق کارکنان شهرداری/ شهردار به موضوع پرداخت نشدن اعتبارات مترو ورود کند

10:36 - 05 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۲۱۵
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و شورای شهر تهران گفت: اعتبارات قطعی مترو اکنون پرداخت نشده و این بودجه به صورت غیر قانونی صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری می شود.

تخصیص اعتبارات قطعی مترو به حقوق کارکنان شهرداری/ شهردار به موضوع پرداخت نشدن اعتبارات مترو ورود کندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد علیخانی در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با وجود گذشت 3 ماه از آغاز مسئولیت شهردار تهران، هنوز هیچ گونه اعتباری به شرکت مترو جهت تکمیل خطوط نیمه تمام پرداخت نشده است.

وی افزود: مدیریت شهری سابق تهران، 3 ماه قبل از انتخابات، پرداخت اعتبار به پروژه های مترو تهران را متوقف کرده بود و در این شرایط، انتظار می رفت با حضور شهردار جدید تهران به موضوع خطوط باقی مانده توجه ویژه تری می شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر تاثیرگذاری مستقیم مترو بر کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: مترو در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تاثیر مستقیم داشته و توسعه خطوط و اتمام خطوط باقی مانده الزامی است.

علیخانی با اشاره به صرف غیرقانونی اعتبارات مترو تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در 3 ماه گذشته، تسهیلات قطعی مترو تهران همانند دوره قبل به صورت غیر قانونی صرف سایر هزینه های دیگر مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق کارکنان شهرداری شده است.

وی با بیان اینکه " شهردار تهران هر چه سریع تر نسبت به پرداخت اعتبارات مترو اقدام کند" اظهارکرد: درخواست ما این است که با توجه به نیمه تمام بودن بخش های از خط 6 و 7 مترو، شهردار تهران نسبت به پرداخت اعتبارات این بخش اقدام کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *