برای تثبیت صدرنشینی باید پیروز می‌شدیم/ قرار گرفتن بین 3 بازیکن برتر آسیا برای من مثل قهرمانی است

11:39 - 05 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۱۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: برای تثبیت قهرمانی و رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باید مقابل همه حریفانمان پیروز شویم.

توحید لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل پارسیان شهر قدس از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: باتوجه به اینکه در هفته قبل ما مقابل حریف‌مان نتیجه را مساوی کرده بودیم، این دیدار برای ما حساسیت بیشتری داشت.
 
وی ادامه داد: تیم پارسیان شهر قدس مقابل ما انگیزه زیادی داشت، اما به هرحال برای تثبیت جایگاه صدرنشینی بیشتر از همه به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم. به خاطر همین تلاش زیادی کردیم نتیجه هفته قبل را جبران کنیم.
 
بازیکن تیم مس سونگون ورزقان تصریح کرد: هدف تیم مس سونگون امسال فقط قهرمانی است و باید تلاش کنیم تا بعد از چند فصل تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، امسال با کسب این عنوان بتوانیم دل هواداران علی الخصوص مردم شهر ورزقان را شاد کنیم.
 
لطفی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با خبر انتخاب حسن‌زاده به عنوان برترین بازیکن سال آسیا خاطرنشان کرد: برای من بازیکن جوان افتخار بزرگی است که در بین نامزد‌های برترین بازیکن سال آسیا بودم، همین که نامزد کسب این عنوان شدم برای من مثل قهرمانی و کسب جایزه است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *