از گلایه‌های جهانگیر الماسی به حضور فوتبالیست ها در عرصه بازیگری تا پشت پرده هنر گریم در سینمای ایران+عکس

16:45 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۹۷۸
چهارمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به گلایه های جهانگیر الماسی به حضور فوتبالیست ها در عرصه بازیگری اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چهارمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به گلایه های جهانگیر الماسی به حضور فوتبالیست ها در عرصه بازیگری اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
گلایه های بازیگر پس از باران از پژمان جمشیدی و علی انصاریان/ موقعیت خوب برخی تهیه کنندگان به دلیل برخورداری از رانت در سینما است

بازیگر پس از باران گفت:بازیگرانی با وجود سال ها کار و تخصص در حال حاضر بیکار هستند اما بازیکنان بازنشسته فوتبال که به قدر کفایت درآمد از این راه کسب کرده‌اند، وارد عرصه بازیگری که تخصص ندارند، شده اند.

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه هنر گفت: به عنوان کارگردان فیلم سینمایی "رنج و سرمستی"، از تولید آن تعداد 140 تصویر دست نخورده در اختیار دارم که در حال مذاکره برای ساخت سریالی با این عنوان هستم. می‌توانم 45 روزه اثری متفاوت از سایر آثار دفاع مقدس بسازم اما مذاکرات در این باره ادامه دارد و همچنان تلاش خود را می کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
اگر رابطه در بازیگری وجود داشت نیکی مظفری بیکار نبود/ باید برای بازیگری تلاش کرد

بازیگر "جنگ نفت کشها" گفت: نمی توانم رابطه در فضای فعلی بازیگری و تاثیر آن در دریافت نقش ها را تایید کنم چون اگر با رابطه نقش ها به بازیگران داده می شد دخترم باید هر سال در فیلم های زیادی حضور پیدا می کرد و بیکار نبود.

مجید مظفری بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: دو پیشنهاد از تلویزیون و سینما دارم که آثار خوبی هستند اما چون هنوز قرارداد نبسته ام نمی توانم جزئیات آن ها را بگویم اما از پنجشنبه نخستین کنسرت رسمی ارکستر "آوای جزیره" به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در جزیره کیش برگزار شد و در این کنسرت من با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور دارم و حمید حامی نیز به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
پشت پرده هنر گریم در سینما/بازیگرانی که به اصرار می‌خواهند زیبا جلوه کنند

گریمور سریال "آنام" گفت: برخی مواقع پیش می‌آید که بازیگران در کار گریمور دخالت کرده و شاید به خاطر ترس از مشکلات پوستی اجازه گریم‌های سنگین را به گریمور نمی‌دهند. متاسفانه این بازیگران نمی‌دانند که برای یک گریمور حرفه‌ای مهم‌ترین اتفاق سلامتی بازیگر است.

شاهین فتحی طراح گریم سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه گریم گفت: در حال حاضر گریم سریال "آنام" به کارگردانی "جواد افشار" را بر عهده دارم و علاوه بر این اثر، طراحی گریم نمایش "خواب خوب خواب" به کارگردانی سلیم باشکوه را انجام داده ام که هم‌اکنون در تماشاخانه ارغنون روی صحنه است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
جود لاو به پروژه جدید وودی آلن پیوست

"جود لاو" بازیگر سینمای هالیوود برای بازی در تازه ترین پروژه سینمایی "وودی آلن" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "جود لاو" بازیگر سینمای هالیوود برای بازی در تازه ترین پروژه سینمایی "وودی آلن" انتخاب شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
تنور جشنواره فیلم فجر با حضور ده نمکی داغ‌تر شد/سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به چه کسی می‌رسد؟

فرزاد موتمن، ابراهیم حاتمی کیا، مصطفی کیایی، هومن سیدی، محمدحسین مهدویان، پیمان معادی، مانی حقیقی، ابوالحسن داوودی، بهروز شعیبی، روح الله حجازی، بهمن فرمان آرا، مهران احمدی و رسول صدرعاملی از جمله کارگردانانی هستند که برای حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک شدن به زمستان 96 تنور سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داغ شده و تمامی کارگردانانی که قصد حضور در جشنواره فیلم را دارند برای رساندن اثر خود به دبیرخانه دست به کار شده‌اند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 بسته فرهنگی میزان
رونق گیشه به قیمت بیکاری خاک صحنه خورده‌های تئاتر/سیل شدید انتقادات به حضور بازیگران سینما در تئاتر

این روزها حضور چهره های سینمایی در تئاتر بار دیگر در صدر اخبار هنر نمایش قرار گرفته است. چند سال پیش با حضور برخی از چهره های سینمایی و فوتبالی در تئاتر انتقاداتی مطرح شد اما این انتقادات مدتی به فراموشی سپرده شد تا اینکه بار دیگر با حضور چند بازیگر زن سینما در تئاتر نقدها شدت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، این روزها حضور چهره های سینمایی در تئاتر بار دیگر در صدر اخبار هنر نمایش قرار گرفته است. چند سال پیش با حضور برخی از چهره های سینمایی و فوتبالی در تئاتر انتقاداتی مطرح شد اما این انتقادات مدتی به فراموشی سپرده شد تا اینکه بار دیگر با حضور چند بازیگر زن سینما در تئاتر نقدها شدت گرفت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
برنامه تعطیلی سینماها در دوشنبه اعلام شد

تمامی سینماهای کشور در روز دوشنبه ۶ آذر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند. 

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از شورای صنفی نمایش تمامی سینماهای کشور در روز دوشنبه ۶ آذر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
عصبانیت و پرخاشگری موضوع برنامه نگی که نگفتی/چگونه بر خشم خود غلبه کنیم؟

تهیه کننده برنامه "نگی که نگفتی" گفت: امروز چهارم آذر ماه روز منع خشونت علیه زنان است و می‌خواهیم برنامه این هفته را با این بهانه آغاز کرده و به طور جامع مسائل را واکاوی کنیم.

مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "نگی که نگفتی" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص موضوع این هفته برنامه‌اش گفت: موضوع برنامه این هفته "نگو که نگفتی" عصابیت و پرخاشگری است و قرار است تا در این برنامه معضل پرخاشگری را ریشه یابی کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت پاییزی علیرضا روزگار/دیدار خواننده قطعه تصور با طرفدارانش

کنسرت علیرضا روزگار 24 آذرماه در سالن شماره 1 پردیس مگامال با حضور مخاطبانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علیرضا روزگار خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت پاییزی با مخاطبان خود در سالن شماره 1 پردیس مگامال دیدار می کند.

بری مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 بسته فرهنگی میزان
روایت ایروانی از کمک‌های ملکه رنجبر به زلزله زدگان بم/هنرمندان به ملاقات مادرم بیایند

فرزند ملکه رنجبر گفت: در این روزها زلزله کرمانشاه فکر او را مشغول کرده و او را ناراحت می کند چون نمی تواند کمکی کند. او عضو افتخاری هلال احمر است و در زمان زلزله بم به مردم آن منطقه کمک می کرد.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مادر از نظر جسمانی پیشرفت زیادی داشته است و می تواند با واکر زمان بیشتری در منزل راه برود اما همچنان نیاز به پرستاری 24 ساعته دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *