بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از مجموعه قضایی تربت جام/ تاکید بر ضرورت استفاده از نرم افزار‌های مدیریت الکترونیک پرونده‌های قضایی

12:25 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۲۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید از دادگستری تربت جام استفاده از نرم افزار‌های مدیریت الکترونیک پرونده‌های قضایی را مهم دانست و بر ضرورت آن تأکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیأتی، از مجموعه قضایی تربت جام بازدید و با قضات و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی دادگستری تربت جام با حضور در بخش‌های مختلف با قضات، مسئولان و کارکنان دادگاه‌های عمومی، کیفری، شعب دادیاری، بازپرسی، اجرای احکام و نیز شورا‌های حل اختلاف دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تأکید بر توجه بیش از پیش به مدیریت پرونده قضایی، خواستار اهتمام مسئولان در اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد دادگستری استان شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این دیدار‌ها استفاده از نرم افزار‌های مدیریت الکترونیک پرونده‌های قضایی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: بخش عمده ارزیابی حوزه‌های قضایی در صحت عمل در زمینه بهره گیری این نرم افزار‌ها می‌باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *