کیفرخواست متهم پرونده سرقت از بانک های شیراز و اصفهان صادر شد

10:19 - 10 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۳۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صالحی گفت : پس از دستگیری متهم پرونده سرقت از بانک های شیراز و اصفهان و بررسی ابعاد مختلف آن در دادسرای امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز، کیفرخواست این سارق مسلح در دادسرای شیراز صادر شد.

کیفرخواست متهم پرونده سرقت از بانک های شیراز و اصفهان صادر شددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست سارقان مسلح بانکهای شیراز و اصفهان خبرداد و گفت : پرونده سرقت های مسلحانه از بانک های شیراز و اصفهان که دارای ابعاد پیچیده ای بود سرانجام با اقدامات فنی و علمی پلیس آگاهی استان فارس و انجام اقدامات تعقیبی در بالاترین سطح ممکن و نظارت‌های دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز با دستگیری تنها متهم اصلی پرونده در تیرماه خاتمه یافت و پرونده این سارق مسلح هم اکنون در دستگاه قضایی در جریان رسیدگی است.

وی افزود : این سارق مسلح 51 ساله که دارای تحصیلات مهندسی و مدیر عامل یک شرکت آی تی است در طی سال‌های گذشته اقدام به انجام سرقت های متعددی از بانک کرده بود که در این بین بعضی از آن ها نافرجام ماند و در ارتکاب یکی از سرقت های خود در سال 95 در شهر اصفهان اقدام به شهادت مأمور نیروی انتظامی کرده بود.

دادستان شیراز در ادامه بیان کرد: این متهم که با قرار بازداشت در زندان بسر می برد در جریان انجام تحقیقات پرونده و بازسازی صحنه سرقت از بانک و مواجهه حضوری با کارکنان بانک ها به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده است.

صالحی تصریح کرد: گفتنی است پرونده این سارق تک رو پس از صدور قرار جلب به دادرسی در شعبه 17 بازپرسی و صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با اتهام محاربه از طریق انجام سرقت های مسلحانه متعدد جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شد.


انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *