رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تسلیت وزیر ارتباطات و رئیس مجلس به حاج «قاسم»

11:21 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۰۹۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار پستی در اینستاگرام خود درگذشت پدر سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، پدر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سن 95 سالگی دار فانی را وداع گفت.

تسلیت وزیر ارتباطات و رئیس مجلس به حاج «قاسم»

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش درگذشت پدر سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و نوشت: «برادر بزرگوار جناب آقای سردار حاج قاسم سلیمانی، درگذشت پدر بزرگوارتان که نقش بسزایی در پرورش یکی از برجسته‌ترین سرداران فداکار انقلاب اسلامی داشته‌اند، مایه تاسف و تاثر فراوان شد. بدینوسیله ضمنا عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده محترم، برای آن مرحوم رحمت الهی را مسئلت می نمایم».

سردار سلیمانی

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم با انتشار پستی در اینستاگرامش درگذشت پدر گرانقدر سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و نوشت: « انالله و انا الیه راجعون؛ برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
درگذشت پدر بزرگوارتان موجب تاسف و تاثر گردید. ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان مسئلت می کنم».

تسلیت وزیر ارتباطات و رئیس مجلس به حاج «قاسم»

علی اکبر ولایتی: « سردارسرلشكرپاسدار حاج قاسم سليمانی فرمانده محترم نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران  خبر درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی مرحوم مغفور حاج حسن سليمانی موجب تاسف و تالم گرديد. به طور حتم ایثارگری ها و رشادت های جنابعالی فرزند رشید آن مرحوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تامین امنیت و اقتدار ایران اسلامی که در سایه فداکاری ها و جانفشانی های مدافعان حرم ایجاد گردیده، ذخیره ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود. مصيبت وارده را به جنابعالی و بيت معزز ایشان تسليت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسیلت می نمایم».

تسلیت وزیر ارتباطات و رئیس مجلس به حاج «قاسم»


برچسب ها: سردار سلیمانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *