رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقشه جدید آمریکا/ یانکی‌ها باز هم به فکر تغییر شرایط برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هستند

9:36 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۸۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند گروهک‌های تروریستی مورد نظر خودشان نظیر «ارتش آزاد»، «جبهه النصره» و «جیش الاسلام» را در اطراف ارتفاعات اشغالی جولان تا دَرعا به صورت یک نوار امنیتی مستقر کنند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین شود.

فرار داعشحسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های میدانی، تا پایان سال جاری میلادی بحران سوریه به پایان خواهد رسید و گروهک‌های تروریستی این کشور ریشه‌کن می‌شوند، عنوان کرد: گزارش‌های ما نشان می‌دهد در حال حاضر فعالیت گروهک‌های تروریستی در سوریه به صورت پراکنده و غیرمتمرکز است. 

وی در همین رابطه گفت: در حال حاضر تقریبا بیش از 90 درصد خاک سوریه آزاد شده اما هنوز بخش‌هایی از اطراف «رقه»، «دیرالزور» و «ادلب» به صورت پراکنده در دست تروریست‌هاست.

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: با توجه به پیشروی‌های اخیر و قطع ارتباط گروهک‌ها در شرق و جنوب سوریه، به نظر می‌رسد محور مقاومت در حال حاضر، آمادگی بیشتری برای سرکوب تروریست‌ها و بقایای آنها داشته باشد.

هانی‌زاده در ادامه با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها اخیرا برنامه دیگری را برای ادامه دادن به بحران منطقه در نظر دارند، تاکید کرد: آنها می‌خواهند گروهک‌های تروریستی مورد نظر خودشان نظیر «ارتش آزاد»، «جبهه النصره» و «جیش الاسلام» را در اطراف ارتفاعات اشغالی جولان تا دَرعا به صورت یک نوار امنیتی مستقر کنند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین شود. از نظر آمریکا، این گروهک‌های تروریستی «گروه‌هایی میانه‌رو» هستند.

وی در پایان با بیان اینکه یانکی‌ها باز هم به فکر تغییر شرایط برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هستند، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد و این گروهک‌ها در این مناطق سازماندهی شوند، بحرانی که شکل خواهد گرفت، علاوه بر سوریه، سایر کشورهای منطقه را نیز درگیر می‌کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *