پورحسن: قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم گنبد، جعلی بود/ در مدت حضورم در والیبال، چنین چیزهایی ندیده بودم

15:53 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۴۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اشاره به اظهارات مدیرعامل حامی باشگاه ایرانیان گنبد مبنی بر جعل مهر و امضای وی در قرارداد بازیکنان این تیم و چک تضمینی، گفت: در سال‌ها حضور در والیبال شاهد اینگونه مسایل و موارد نبودم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن درباره دلایل حذف تیم ایرانیان گنبد از لیگ برتر والیبال گفت: این تیم به دلیل ارائه قرارداد‌های جعلی بازیکنان و کادر فنی از لیگ برتر والیبال سال ۹۶ کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در مدت حضورم در والیبال شاهد اینگونه مسائل نبودم، تصریح کرد: تیم گنبد در مدت زمان ارائه مدارک همانند دیگر تیم‌ها مدارک داد و به دلیل نقص به آنان برگرداندیم. همچین برای کمک به این تیم، ورودی را که از هیچ باشگاهی چک قبول نکرده بودیم، یک فقره چک گرفتیم.

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: چک ورودی دوبار برگشت خورد و وقتی قرارداد‌ها و موضوع چک یک میلیارد تومانی تضمینی را با سلیمانی مدیرعامل شرکت حامی مالی ایرانیان گنبد درمیان گذاشتیم، گفت که مهر و امضای آنها جعلی است و او انجام نداده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بازیکنی نباید بدون قرارداد به میدان برود، گفت: برای اینکه بازیکنان گنبد بتوانند در فرصت مناسب جذب دیگر باشگاه‌ها شوند، مجوز حضور ایرانیان گنبد در لیگ برتر را لغو کردیم و به زودی مجوز جذب بازیکنان این تیم را به دیگر باشگاه‌ها خواهیم داد.

هفته دوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» فردا (چهارشنبه) با پنج دیدار در شهر‌های تهران، کاشان، ورامین، اردکان و ارومیه پیگیری می‌شود و تیم کاله مازندران نیز استراحت خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *