رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار اورژانس در تمامی ورزشگاه‌ها/ آمادگی احداث پایگاه در سازمان‌ها را داریم

6:24 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۱۱۲
معاون عملیات اورژانس تهران گفت: در تمامی ورزشگاه‌های سطح شهر و بازی‌های لیگ برتر فوتبال حضور داریم.

استقرار اورژانس در  تمامی ورزشگاه‌ها/ آمادگی احداث پایگاه در سازمان ها را داریماسماعیل فراهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: در تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال در تهران، تیم های اورژانس در مسیر،اطراف و داخل ورزشگاه مستقر می شوند. پیش از این ورود آمبولانس ها به داخل استادیوم امکان پذیر نبود و در پی بروز چند حادثه، بالاخره هماهنگی برای ورود آمبولانس ها به داخل ورزشگاه و قرار گرفتن پشت دروازه انجام شد. 

وی ادامه داد:هماهنگی با فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده و علاوه بر فوتبال، تیم های اورژانس در سایر ورزشگاهها در صورت نیاز حاضر شده و خدمات درمانی ارائه می کنند. 

معاون عملیات اورژانس تهران در مورد استقرار اورژانس در سازمان ها گفت: اگر سازمان ها به اورژانس فضای کافی را بدهند، این امکان را داریم تا پایگاه اورژانس را احداث کنیم. در حال حاضر در پایانه های مسافربری،درمانگاه های شبانه روزی،مجموعه های ورزشی و حتی گمرک غرب تهران مستقر هستیم. 

فراهانی با اشاره به اینکه این پایگاهها علاوه بر ارباب رجوع دستگاه‌ها، به سایر افراد منطقه تحت پوشش خدمات ارائه می کند، گفت: این آمادگی را داریم تا با اینکار علاوه بر خدمات به افراد آن دستگاه یا سازمان، زمان رسیدن به ماموریت ها را کاهش دهیم. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *