هدفم حفظ پیراهن امتیازی است/ در ارتفاعات ضعف دارم

7:30 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رکابزن تیم بیبی دامپ هلند گفت: حفظ پیراهن سبز «پیراهن امتیازی» تور آذربایجان، برای من و تیمم در اولویت اول است.

هدفم حفظ پیراهن امتیازی است/ در ارتفاعات ضعف دارمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، «دوایکس مارکو» رکابزن تیم بیبی دامپ هلند توانست در مرحله اول تور بین‌المللی آذربایجان پیراهن سبز «پیراهن امتیازی» را از آن خود کند.


مارکو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص کسب پیراهن امتیازی مرحله اول تور بین‌المللی آذربایجان گفت: هدفی که برای من از سوی مربیانم ترسیم شده است، این است که بتوانم پیراهن سبز «پیراهن امتیازی» را حفظ کنم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را در ادامه مراحل انجام می‌دهم تا علاوه بر حفظ پیراهن سبز این تور، به تیمم کمک کنم تا در پایان این رقابت‌ها نتیجه لازم را کسب کنیم. اما مشخصا در ادامه مراحل تور علی الخصوص در مرحله آخر، ارتفاعات زیادی وجود دارد که من چندان نمی‌توانم در ارتفاعات نمایش خوبی به‌جا بگذارم.

دوچرخه‌سوار هلندی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه مراحل تور بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم، البته شرایط خیلی سخت است، چون رقیبان ایرانی ما بسیار قدرتمند هستند و به همین علت کار تیم ما بسیار سخت است. سطح این تور هم بسیار بالا است که انشالله بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *