حس شیرین عاشقی زیر باران موشک و خمپاره+عکس

12:00 - 07 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۳۶۲
مردم بی‌دفاع شهرک‌های تحت محاصره کفریا و فوعه با وجود حملات خمپاره‌ای و موشکی مستمر تکفیری‌های تروریست، به عشق سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همزمان با شب‌های محرم‌الحرام به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

به گزارش گروه فضای مجازی ، در فوعه واقع در حومه ادلب-استانی که به جز شهرک‌های کفریا و فوعه، به طور کامل در اشغال تروریست‌های تکفیری است به احیای شعائر عاشورای حسینی می‌پردازند و با حضور در مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)،‌ گلوله‌های خمپاره و موشک‌های گروه‌های تروریستی تکفیری را که به سوی آنها شلیک می‌شود و منازل و فرزندانشان را هدف قرار می‌دهد، به چالش می‌کشند.

بر اساس این گزارش، صدها نفر از شهروندان کفریا و فوعه اعم از خردسال و بزرگسال در مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) حضور پیدا می‌کنند، این در حالی است که تروریست‌های تکفیری،‌این شهرک‌ها را با موشک‌های گراد و توپخانه خود هدف قرار می‌دهند.

مردم کفریا و فوعه تاکید کرده‌‌اند تروریست‌های تکفیری هرگز نخواهند توانست مانع احیای شعائر عاشورا شوند . مردم این شهرک‌های تحت محاصره در معرض ظلم و ستم قرار دارند، همچنانکه امام حسین(ع) و فرزندان و اصحابش در کربلاء در معرض ظلم و ستم دشمنان قرار داشتند. تکفیری‌ها مانع رسیدن غذا و دارو به فوعه و کفریا می‌شوند و مخازن آب شرب دو شهرک را گلوله‌باران می‌کنند و شهروندان را با قناصه(تک‌تیرانداز) و موشک هدف قرار می‌دهند.

مردان فوعه و کفریا که از دین و ناموس خود دفاع می‌کنند به امام حسین(ع) اقتدا می‌کنند، آنها از امام حسین(ع) آموخته‌اند که ظلم و ذلت را نپذیرند و در مقابل کفر و طاغوت در هر زمان و مکانی بایستند و مقاومت کنند.

منبع: تسنیم

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *