رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیاست سازشکارانه اوباما و کلینتون کره شمالی را هسته‌ای کرد

15:59 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۸۶۷
دونالد ترامپ در واکنش به انتقاد هیلاری کلینتون به سخنان وی درباره کره شمالی در سازمان ملل، وی را در صفحه توییتر حود هدف حملات لفظی قرار داد.

ترامپ رقیب انتخاباتی خود را هدف حملات لفظی قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل ، دونالد ترامپ در واکنش به انتقاد هیلاری کلینتون به سخنان وی درباره کره شمالی در سازمان ملل، وی را در صفحه توییتر حود هدف حملات لفظی قرار داد.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: هیلاری کلینتون شیاد (و همینطور بیل کلینتون) پس از آنکه در زمان وزارت خارجه به کره شمالی اجازه انجام تحقیقات و ساخت سلاح هسته‌ای را داد اکنون انتقاد می‌کند. 

وی با انتشار پیامی جداگانه در صفحه توییتر خود اوباما را نیز مورد انتقاد قرار داده و نوشت: این نهایت ریاکاری است، اوباما و کلینتون با سیاست سازشکارانه خود عملا سلاح هسته‌ای را در اختیار کره شمالی قرار دادند.

«هیلاری کلینتون»، رقیب انتخاباتی ترامپ، سخنان وی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را مورد انتقاد شدید قرار داد و لحن صحبت وی را تاریک و خطرناک توصیف کرد.

هیلاری در یک مصاحبه تلویزیونی اظهارات ترامپ درباره نابودی کامل کره شمالی و «مرد موشکی» خطاب کردن رئیس این کشور از سوی ترامپ را مورد انتقاد قرار داد.

این رقیب انتخاباتی ترامپ گفت: من فکر می‌کنم لحن سخنان ترامپ تاریک و خطرناک بود و این پیامی نبود که باید رئیس جمهور بزرگترین کشور دنیا ارائه می‌داد.

وی در ادامه این مصاحبه ضمن انتقاد از نبود دیپلماسی در لحن سخنان ترامپ، گفت: ترامپ باید دیپلماسی بیشتری را در سخنان خود به کار می‌برد و کیم جونگ-اون را مرد موشکی خطاب نمی‌کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *