رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کسانی که ادعا می‌کردند برای ژیمناستیک اسپانسر می‌آورند بدهی‌ها را پرداخت کنند/ چرا در زمان من هیچ سالنی پلمپ نشد؟

7:30 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست اسبق فدراسیون ژیمناستیک گفت: کسانی که ادعا می‌کردند اسپانسر برای فدراسیون می‌‌آورند الان می‌توانند این کار را انجام دهند و بدهی‌ها را پرداخت کنند.

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص صحبت‌های اینچه‌درگاهی مبنی بر این که در زمان تحویل فدراسیون ژیمناستیک به وی، کسی از بدهی یک میلیارد تومانی این فدراسیون صحبتی نکرده بود اظهار داشت: این بدهی ربطی به بدهی‌های جاری فدراسیون ندارد و مربوط به سنوات گذشته است که باید به شرکت توسعه و تجهیز پرداخت شود.

وی ادامه داد: زمانی که من سرپرستی فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفتم ریالی در حساب این فدراسیون نبود اما ما توانستیم حدود 500 میلیون تومان از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و زمانی که دوران سرپرستی من به پایان رسید بیشتر از 400 میلیون تومان در حساب این فدراسیون بود. کسانی که ادعا می‌کردند اسپانسر برای فدراسیون می‌‌آورند الان می‌توانند این کار را انجام دهند و بدهی‌ها را پرداخت کنند.

سرپرست اسبق فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: سلطانی‌فر در مجمع انتخاباتی فدراسیون از من تشکر کرد، چون برای این فدراسیون بدهی به جا نگذاشتم.

اسبقیان در پایان در خصوص پلمپ سالن اختصاصی ژیمناستیک گفت: من بعد از 18 سال توانستم سالنی را برای ژیمناستیک بگیرم که شرکت توسعه و تجهیز آن را به فدراسیون نمی‌داد. ضمن این که چرا در زمان من هیچ سالنی پلمپ نشد. یک مدیر باید تدابیری بیندیشد که این اتفاق رخ ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *