صدور حکم جایگزین حبس در جهت پاکسازی آثار تاریخی بیستون از زباله‌ها

16:59 - 20 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۸۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی مطالبات مردمی و انتشار اخبار و گزارشاتی مبنی بر انباشت زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی در محدوده دو اثر تاریخی پل صفوی و شیب پارتی در شهر بیستون، دادگاه بخش بیستون این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

اجرای حکم جایگزین حبس در جهت پاکسازی آثار تاریخی بیستون از زباله‌هابه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مهدی قنادی مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور حکم جایگزین حبس در جهت پاکسازی آثار تاریخی بیستون از زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی توسط دادگاه این بخش خبرداد.

وی در اینباره اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و انتشار اخبار و گزارشاتی مبنی بر انباشت زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی در محدوده دو اثر تاریخی پل صفوی و شیب پارتی در شهر بیستون، دادگاه بخش بیستون این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

قنادی ادامه داد: در این راستا، دادگاه بیستون ضمن پیگیری موضوع، طی اقدامی قانونی و جالب حکم جایگزین حبس در جهت پاکسازی منطقه را صادر نمود که در حال حاضر نیز این حکم در مرحله اجرا می‌باشد.

گفتنی است پل صفوی و شیب پارتی دو اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده در داخل شهر بیستون هستند که طی چند سال اخیر به محلی برای دپو و انباشت زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *