رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحت تاثیر حرف های مرادی قرار نمی‌گیرم/ اجازه نمی‌دهیم کسی برای جیوگانیک پرونده‌سازی کند/ صادقی و فرزام از سرمایه‌های ما هستند

13:36 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۳۹۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مطمئن باشید من تحت تاثیر حرف‌های مرادی قرار نمی‌گیرم، البته از پیشنهادهای خوب و سازنده او استقبال می‌کنیم.

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد پاروزنان کشورمان در رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: از عملکرد همه بچه‌ها راضی هستیم و به نظر من توانستند انتظارات را برآورده کنند. البته سطح مسابقات جاکارتا بالاتر از این مسابقات است و ما نباید به خاطر این نتایج غره شویم.

وی ادامه داد: در نتایج کسب شده همه روسای قبلی فدراسیون و همین طور هیئت رئیسه فدراسیون نقش داشتند. البته این نتایج، ایده‌آل ما نیست. ما تلاش می‌کنیم با حضور مربی خوب خارجی که داریم در جاکارتا هم بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم. جیوگانیک یک مربی خوب در زمینه فنی است و رئیس کمیته روئینگ و همین طور مربیان دیگر هم مثل افشین فرزام، سولماز عباسی و بهناز مرادخانی هم زحمات زیادی کشیدند تا این نتایج کسب شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره این که آیا جیوگانیک تنها در زمینه مسائل فنی مورد تایید فدراسیون قایقرانی است، گفت: جیوگانیک فردی سالخوره است و من نمی‌توانم فرهنگ و اخلاق او که مربوط به کشورش است را با فرهنگ خودمان مقایسه کنم. ما ارگان‌هایی داریم که اگر مشکلاتی در این زمینه داریم آنها را حل کنیم.

امینی درباره این که گفته می‌شود برخی‌ها در فدراسیون قایقرانی به دنبال پرونده‌سازی برای جیوگانیک هستند، اظهار داشت: جیوگانیک با ما قرارداد دارد و عزیز ما است و این مسئله واقعیت ندارد. مسئول فدراسیون، من هستم و نفرات بزرگی در هیئت رئیسه هستند و تابع احساس نیستند و منافع کشور را در اولویت قرار می دهند. اجازه هم نمی‌دهیم کسی برای جیوگانیک پرونده‌سازی کند.

وی در خصوص اضافه شدن افشین فرزام و نازنین ملایی به تیم ملی اظهار داشت: درباره اضافه شدن این دو به تیم ملی، بیش از چند ماه اختلافات سلیقه وجود داشت که هیچ ایرادی هم ندارد. من 2 ماه قبل در این باره با جیوگانیک صحبت کرده بودم و به او گفتم در یک ماده، فدراسیون تصمیم‌گیرنده باشد. در خیلی از کشورهای دیگر روی مواد مختلف، مربیان خاص و جداگانه گذاشته می‌شود. درباره تست ندادن ملایی هم من از جیوگانیک خواستم که اگر فردی را سرغ دارد که می‌تواند با ملایی رقابت کند معرفی کند اما جیوگانیک گفت احتیاجی به تست نیست اما در روزهای پایانی اردو عنوان کرد که ملایی باید تست بدهد که عملا امکان‌پذیر نبود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا وی از وحید مرادی توصیه‌ می‌گیرد، گفت: مرادی از سرمایه‌های ورزش کشور است و من و امثال من نباید فکر کنیم اگر مرادی حرفی می‌زند مغرضانه است بلکه باید روی حرف‌ها و نظارتش فکر کنیم. مطمئن باشید من تحت تاثیر حرف‌های مرادی قرار نمی‌گیرم. البته از پیشنهادهای خوب و سازنده او  استقبال می‌کنیم.

امینی در خصوص این که چرا مرادی به دنبال جانشینی افشین فرزام به جای جیوگانیک است، تصریح کرد: مرادی از 2 سال قبل به دنبال حضور جیوگانیک در ایران بود. قبول دارم اختلاف نظرهایی است اما همه ما قبول داریم حضور جیوگانیک به سود روئینگ ایران است. حتی فرزام هم خودش این مسئله را قبول دارد و در تایلند هم به من گفت که جیوگانیک به لحاظ فنی مربی خیلی خوبی است.

وی مورد مشکل کمبود قایق در تایلند اظهار داشت: ما در 12،10 ماه شرکت کردیم. امکانات تایلند ضعیف است و در دو ماه که حدس می‌زدیم به خاطر مشکلات قایق نتوانیم موفق باشیم صاحب مدال شدیم. ما نمی‌توانیم با خودمان قایق ببریم اما همه بچه‌های ما در مسابقات شرکت کردند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره شایعه استعفای صادقی از ریاست کمیته روئینگ گفت: صادقی حق دارد هر صحبتی که دوست دارد انجام دهد. البته در مصاحبه ای که داشت عنوان کرد که استعفا نداده است. دلیل ناراحتی او هم شاید این باشد که با من اختلاف سلیقه دارد. باید با صادقی صحبت کنم، چون او از سرمایه‌های ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صادقی و فرزام از سرمایه‌های ما هستند و امیدوارم بتوانیم با هر دوی آنها کار کنیم. جیوگانیک هم با فدراسیون قرارداد دارد و رفتن او از ایران واقعیت ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *