رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمریکایی‌ها بدانند در ایران «اجماع ملی» در قبال منافع ملی وجود دارد؛ دلیلی وجود ندارد ایران «دست‌بسته» کناری بایستد

6:01 - 04 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۱۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که در ایران نوعی اجماع ملی در قبال منافع ملی وجود دارد؛ اینکه بخواهند به دشمنی خود با ایران استمرار دهند هیچ دلیلی وجود ندارد که ایران دست بسته کناری بایستد و این مسائل را مشاهده کند.

بلابلاکاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تأثیر طرح «مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه» نسبت به تغییر رویکرد این کشور پیرامون روند اجرای برجام، گفت: معتقدم این طرح تأثیرات خود را خواهد داشت لذا اجماعی که بر روی این طرح در مجلس حاصل شد خود گویای این است که مجلس علی‌رغم تفاوت دیدگاه‌های سیاسی در موضوع منافع ملی هم‌صدایی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که در ایران نوعی اجماع ملی در قبال منافع ملی وجود دارد افزود: اینکه آمریکایی‌ها بخواهند به دشمنی خود با ایران استمرار دهند هیچ دلیلی وجود ندارد که ایران دست بسته کناری بایستد و این مسائل را مشاهده کند. لذا ما هم قطعاً اقدامات متقابل خود را انجام خواهیم داد.

عضو «کمیسیون امنیتی ملی و سیاست خارجی» مجلس تأکید کرد: البته بنده معتقدم آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که ایران ابزارهای قوی‌ای در داخل منطقه دارد و ما بدون ابزار نیستیم و حتماً ما هم می‌توانیم از ابزارهای خودمان بیشتر استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *