رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاتل دختر نصرآبادی به اعدام محکوم شد

6:00 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۴۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: حکم اعدام قاتل دختر نصرآبادی از توابع بخش جرقویه سفلی در دیوان عالی کشور تائید شد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: حکم اعدام قاتل دختر نصرآبادی از توابع بخش جرقویه سفلی در دادگاه بدوی و در دیوان عالی کشور تایید شد.

وی گفت: به زودی این حکم در روستای نصرآباد جرقویه محل وقوع جرم اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش، 15 دی ماه سال 95 دختر نوجوان نصرآبادی براثر خفگی به قتل رسید و جسد بی جان او در حاشیه محل سکونت وی کشف شد.

خانواده که از طریق مدرسه مطلع شده بودند که فرزندشان در جلسه امتحان حضور نیافت، در جستجوی دختر خود برآمدند و به کلانتری محل مراجعه و از مفقودی دختر ۱۵ ساله خود خبر دادند که بلافاصله تحقیقات تخصصی مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور پیدا کردن این دختر نوجوان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات با به دست آوردن سرنخ‌هایی از قاتل توانستند کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع حادثه این فرد که جوانی ۲۵ ساله از اهالی محل سکونت دختر و دارای سه فقره سابقه کیفری بود را در حال فرار از منزلش دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی اظهار کرد: پس از دستگیری متهم تحقیقات از وی در حضور بازپرس ویژه قتل انجام گرفت که درنهایت وی به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان کرد که او را به‌زور به محل کشف جسد کشانده و سپس به قتل رسانده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *