آیا اعراب دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی‌بینند

9:03 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس گفت: آیا اعراب دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در این ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی‌بینند.

علیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: در هفته گذشته دو حادثه تکانده رخ داد که قلب امت اسلامی را جریحه دار کرد. شهادت استوانه پایداری شهید حججی که عیان نمود امروز با تروریست ها بار دیگر مصاف حسینیان و تروریست هاست.

وی افزود: حادثه تاسف آور دیگر جنایت بزرگ تروریستی در افغانستان بود که صدها مسلمان را به خاک و خون کشید. همان تروریست های یزیدی که در سوریه با شنیع ترین روش ها حججی را به شهادت رساندند در افغانستان این حادثه هولناک را رقم زدند. اینها نمونه هایی از دستاوردهای تکفیری است.

رئیس مجلس گفت: آیا امروز روشن نیست ریشه این ماجراجوی ها توسط چه کسانی و چه کشورهایی سامان یافته است؟. آیا اعراب دست آمریکا و صهیونیست ها را در این ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی بینند.

وی تصریح کرد: بعد از جنگ های رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان که کمر اسرائیل شکست روش خود را تغییر دادند و بجای مصاف روبرو با نیرنگ و اختلاف افکنی درگیری های های تروریستی را رقم زدند.

لاریجانی اظهار داشت: برخی کشورهای های مسئله ساز در منطقه نیز دلالی را انتخاب نمودند و معرکه اتش افروزی داخلی امت را به وجود اوردند. نوع جنایات تروریست ها نشان می دهد چقدر از فرهنگ اسلامی فاصله دارند و هدفی جز تفرقه و بدنامی ممسلمانان ندارند.

وی افزود: لابلای این جنایات عمق اضطراب آنان را نیز نشان می دهد که پس از ضربه های متوالی در موصل و سوریه به خط آخر رسیدند که دست به چنین حرکت های وحشیانه زدند.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *