رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انجام رایگان عمل‌های جراحی قلب برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال سن در زاهدان

12:51 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۰۰۲
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انجام رایگان اعمال جراحی قلب برای کودکان و نوجوانان دارای کمتر از ۱۵ سال سن در زاهدان خبر داد.
انجام رایگان اعمال جراحی قلب برای کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال سن در زاهدانبه گزارش گروه فضای مجازی ،احمد بامری امروز در زاهدان اظهار کرد: به همت بنیاد خیریه نیک‌ورزی شریان، اعمال جراحی قلب برای کودکان و نوجوانان دارای کمتر از ۱۵ سال سن، مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی قلب به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تیم بین‌المللی جراحی قلب کودکان، نیمه اول شهریور ماه در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان حضور می‌یابند.

این مسؤول ادامه داد: این تیم تعدادی از کودکان زیر ۱۵ سال را در مدت حضور در زاهدان با انجام عمل جراحی تحت درمان قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: متقاضیان لازم است از امروز تا ۲۸ مرداد ماه برای تشکیل پرونده و انجام بررسی‌های لازم به کلینیک اطفال بیمارستان علی اصغر (ع) زاهدان مراجعه کنند.


 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع: فارس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *