خرید نقش توسط نابازیگران/اشکان خطیبی با لامبورگینی می‌تازد/ددپول 2 در راه است

16:45 - 18 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۳۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
18 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های فرحناز منافی‌ظاهر از وضعیت بد بازیگران سینمایی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، 18 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های فرحناز منافی‌ظاهر از وضعیت بد بازیگران سینمایی اشاره کرد.

گزارش از نمایش‌های روی صحنه تئاتر، واکنش کوروش تهامی به عدم چاپ عکسش روی جلد یک مجله و تصویر عجیب بازیگر هالیوود در "ددپول 2" از دیگر اخبار حوزه فرهنگ طی روز جاری بودند.

بسته فرهنگی میزان

با من مصاحبه کردند اما تصویری زرد را روی مجله زدند/وقتی بیکار هستیم هیچ خبرنگاری یادمان نمی‌افتد

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها اکران موفق فیلم سینمایی "رگ خواب" را پشت سر می‌گذارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان درخصوص مشکلاتی که پس از گفت‌وگو با یک مجله برای وی به وجود آمده است گفت: اتفاقات ناخوشایندی طی این مدت برای من افتاده است. مدتی پیش با یکی از مجلات نسبتاً متوسط گفت‌وگو کردم و بعد از آن متوجه شدم که در آن شماره مورد نظر که مصاحبه من قرار داشت، هیچ عکسی از من روی جلد مجله نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود چون نه تنها عکسی از من روی جلد نبود بلکه روی جلد را با عکس‌های کاملاً زرد و بی‌ربط پر کرده بودند. من هنرمند تازه‌کاری نیستم و سالها در این حرفه مشغولم. بدون شک قواعد را می‌دانم و تعجب می‌کنم که چطور با بازیگری که سالها در تلویزیون و سینما بوده و هم‌اکنون فیلمی روی پرده دارد اینگونه برخورد می‌کنند. دوست ندارم با مجله‌ای مصاحبه کنم که جلدش با عکس‌های زرد پر شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

درویشعلی‌پور: فصل سوم محله گل و بلبل تغییری صد در صدی را تجربه می‌کند/ نظام‌دوست: بازتاب‌های خوبی را به خاطر نقش مامان نیاز دریافت می‌کنم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" اردیبهشت ماه به پایان رسید و بخش‌های باقی مانده این مجموعه نیز در فاصله زمانی موجود تا آغاز ماه رمضان پخش شد و به اتمام رسید.

با توجه به استقبال ویژه‌ای که از سوی مخاطبان مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" صورت گرفت، احتمال زیادی برای تولید این مجموعه ویژه کودکان در فصل سوم وجود دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

تهیه‌کننده می‌خواهد بدهی‌ام را سر قبرم تسویه کند؟/اوضاع پیشکسوتان سینما وحشتناک استفرحناز منافی‌ظاهر

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص وضعیت انتخاب بازیگران در سینما گفت: اوضاع انتخاب نقش در سینما وضع بسیار ناراحت کننده‌ای دارد زیرا این روزها اکثر نقش‌ها فروخته می‌شوند و بازیگرانی در سینما آمده‌اند که به هیچ وجه نه بازیگرند و نه اندک استعدادی برای پیشرفت دارند.

وی با اشاره به سابقه خود در سینما افزود: اینقدر پیشنهادات سینمایی به من کم شده که همه باور دارند من بازیگر سینما نیستم در صورتی که من سابقه بازی در 27 فیلم سینمایی بلند را دارم. متاسفانه این روزها فراموش شده‌ایم و هیچ پیشنهادی به بازیگران قدیمی نمی‌شود

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

 از گورخوابی اشکان خطیبی تا حضور حامد بهداد در رینگ بوکس/آخرین اخبار از تئاتر تهران+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، همزمان با نزدیک شدن به اواخر تابستان عرصه هنرهای نمایشی شاهد اجرای آثار نمایشی فراوانی در تماشاخانه‌های شرح تهران است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به شرق دور، شرق نزدیک با بازی "حامد بهداد" اشاره کرد.

همچنین نمایش‌هایی همچون لامبورگینی، اعتراف، روز عقیم، فالومی، مفیستو و صبح یه روز لعنتی از جمله سایر آثاری هستند که در تماشاخانه‌های پایتخت روی صحنه می‌روند و هنرمندانی همچون علی نصیریان، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، رویا افشار، سیامک صفری، الهام کردا، مارال فرجاد، رضا بهبودی و بهناز نازی از جمله بازیگران این آثار هستند.

به همین مناسبت ، فهرست مهم‌ترین اجراهای تئاتر در مرداد ماه 96 را منتشر کرده که به شرح زیر است:

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان

ظاهر عجیب بازیگر هالیوود در فیلم ددپول 2+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تصاویر جذاب از گریم "جاش برولین" بازیگر سرشناس هالیوود در فیلم "ددپول 2" منتشر شد.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *