رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنوز به استاندارد تعداد کلانتری در تهران نرسیده ایم

10:14 - 18 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۱۹۴
استاندار تهران گفت: هنوز به تعداد استاندارد کلانتری ها در شهر تهران نرسیده ایم.

هنوز به استاندارد تعداد کلانتری در تهران نرسیده ایمبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حسین هاشمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس تهران گفت: هرگاه موضوعات را بر عهده مردم قرار دادیم، موفق بودیم. در بخش اقتصاد و نظم راهی جز همکاری خواستن و سپردن کار به مردم نداریم. 

وی ادامه داد: وقتی مسئولیت استانداری را بر عهده گرفتم روی تعامل، اعتماد و همکاری تاکید کردم. در خدمت کردن نباید اختلاف و نزاع باشد. خدمت به مردم توفیقی است که خدا به هر فردی می دهد. در ۴ سالی که استاندار هستم، هیچگاه در شورای تامین دچار اختلاف نشدیم. 

استاندار تهران تاکید کرد: ابلاغ کردم تا زمانی که کسی امنیت را برهم نزده برخوردی نشود و پلیس به خوبی این افدام را انجام داد. اگر کسی امنیت را برهم نزند، نباید با او برخورد خشن از سوی پلیس صورت گیرد. 

رئیس شورای تامین استان تهران، گفت: رتبه تهران در تمامی حوزه ها پائین بود اما با همدلی توانستیم در سال گذشته رتبه تهران را در موضوعات مختلف افزایش دهیم. تهران با وجود اینکه ۵۰ درصد درآمد مالیاتی کشور را تامین می کند، نمی تواند از مازاد درآمد استفاده کنیم. 

هاشمی با بیان اینکه تعداد کلانتری های تهران در دهه ۷۰ مشخص شده است، گفت:  با کمترین ها به این نقطه رسیدیم و تاکنون در حوزه کلانتری ها و سرکلانتری ها نرسیده ایم. تهران ویترین نظام است و باید به آن توجه شود. 

وی با اعلام اینکه هویت تهران را به قوه مجریه و قوه قضائیه شناساندیم، گفت: از رئیس قوه قضائیه تشکر می کنم که با سفرهای استانی در تهران، بخشی از کمبودهای استان را جبران کردند. 

هاشمی افزود: از قرارگاه ثارالله برای تامین امنیت تحلیف تشکر می کنم اما همه کارها توسط ناجا انجام شد. در انتخابات هم امنیت کامل برقرار شد. در مراسم تشییع آیت اله هاشمی عده ای شعارهایی دادند که رئیس پلیس تهران با صحبت این موضوع رفع و شعارهای وحدت آفرین تبدیل شد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *