مشترکان استان گیلان ۱۱۰ میلیارد تومان به شرکت برق بدهکارند

13:32 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۴۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی مشترکان استان گیلان به این شرکت گفت: اگر حتی ۵۰ درصد از این مبلغ وصول شود شکوفایی بزرگی در بازسازی شبکه‌های قدیمی استان گیلان انجام می‌شود.
مشترکان استان گیلان ۱۱۰ میلیارد تومان به شرکت برق بدهکارندبه گزارش گروه فضای مجازی ، جمشید طالبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی است و به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ خبرنگاران این روز را به‌عنوان روز خبرنگاران نامیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه روز خبرنگار فرصتی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب رسانه تشکر کنیم افزود: خبرنگاران نخبگانی هستند که حیثیت خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق گذاشته‌اند و افزایش سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات بی‌شائبه آن‌ها است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جزء بزرگترین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور است گفت: این شرکت با بیش از ۲۸ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق، ۱۸ هزار و ۴۰۰ پست برق، یک میلیون و ۳۶۰ هزار مشترک برق و ۲ هزار و ۵۴۸ روستا که در اقصی نقاط استان گیلان پراکنده است جزء بزرگترین شرکت‌های توزیع نیروی برق است.

طالبی با اشاره به ساعات اوج مصرف برق در استان گیلان که بین ۱۲ ظهر تا ۵ عصر و ۲۰ تا ۲۴ بامداد است افزود: از جمله وظایف شرکت توزیع نیروی برق بحث مدیریت مصرف برق بوده که موضوعی جاافتاده است و در این‌باره می‌بایست اطلاع رسانی بیشتری جهت کاهش مصرف برق در زمان اوج مصرف انجام شود.

وی با بیان اینکه برای احداث یک نیروگاه هزار مگابایتی حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است ابراز داشت: در صورتی‌که بتوانیم مشترکان برق را تشویق به صرفه‌جویی درحدود ۱۰ درصد کنیم از مجموع این ۱۰ درصد هر مشترک در سطح کلان می‌توان از ساخت چندین نیروگاه برق جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در بحران برف سال گذشته بیان داشت: تاکنون ۳ هزار و ۹۲ پایه فرسوده و ۴۱۰ کیلیومتر کابل خودنگهدار فشار ضعیف با سیم‌های فرسوده جایگزین شده است.

وی افزود: اعتباری که در پروژه‌های مذکور هزینه شده است حدود ۱۷ میلیارد تومان است و با توجه به اینکه روند این بهسازی شرکت توزیع نیروی برق استان در حال ادامه است درصددیم در پرسه‌ای ۳ ساله بر اساس اولویت‌بندی‌های انجام شده تغییر شبکه‌های فرسوده را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی مشترکان استان گیلان به این شرکت اعلام داشت: اگر حتی ۵۰ درصد از این مبلغ وصول شود شکوفایی بزرگی در بازسازی شبکه‌های قدیمی استان گیلان انجام می‌شود.


 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع: تسنیم


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *