پارس جنوبی تیم قدرتمندی است/ خط حمله خوبی داریم اما باید تقویت شود

10:55 - 11 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نتیجه دیدار پارس جنوبی جم و گسترش فولاد نشان دهنده قدرت این تیم است.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد وضعیت تیمش در آستانه دیدار هفته دوم با پارس جنوبی جم اظهار داشت: خوشبختانه بعد از بازی اول که با پدیده داشتیم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده بازی با پارس جنوبی هستیم.

وی درباره اینکه آیا تیمش را برای حضور در آب و هوای خاص شهر جم آماده کرده است، خاطرنشان کرد: جمعه اولین بازی خارج از خانه ما برگزار می‌شود، قرار است در طول فصل تقریبا 12 بازی خارج از خانه برگزار کنیم پس باید برای هر شرایط و هر آب و هوایی آماده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که چقدر از تیم پارس جنوبی شناخت دارد، گفت: نتیجه دیدار این تیم و گسترش فولاد نشان دهنده قدرت پارس جنوبی جم است، البته ما هم با دقت بازی این تیم را تماشا کرده‌ایم و تحلیل خوبی روی آنها داریم.

جلالی در مورد اینکه تیمش برای هماهنگ شدن چقدر به زمان نیاز دارد، عنوان کرد: اغلب تیم‌ها برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند اما ما برای فصل جدید شکل متفاوتی از آماده سازی را انجام دادیم و باید تا هفته پنجم صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در خصوص وضعیت جذب 2 مهاجم نیجریه‌ای و ساحل عاجی هم گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ بازیکن خارجی به ما اضافه نشده است. حتی با «گنت» هم قرارداد نبسته‌ایم، بالاخره برای بستن قرارداد یک سری تست‌های پزشکی و کارهای اداری لازم است.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از خط حمله تیمش راضی است، اظهار داشت: ما مرتضی آقاخان، مومنی، صادقی و آشوری را داریم که همگی خوب هستند اما باید در خط حمله تقویت شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *