راه‌اندازی دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان

11:59 - 10 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۵۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل سمنان از فراخوان تاسیس دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان خبر داد.

محبوبه صابر سرپرست معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از فراخوان تاسیس دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان خبر داد.


صابر اظهار کرد: پس از راه اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان و ارائه خدمات توسط این دفتر، مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه در نظر دارد در راستای تکمیل ظرفیت و پاسخگویی به مراجعین با راه اندازی دومین دفتر خدمات قضائی نسبت به توسعه این طرح در مرکز استان سمنان اقدام کنند.


وی با اشاره به اجرای سیاست‌های قوه قضائیه در استفاده روزآمد از فن آوری‌های نوین در عرصه خدمات قضایی و با هدف توسعه خدمات الکترونیک قضایی در کشور که موجب کاهش اطاله دادرسی، شفاف سازی وافزایش قدرت پاسخگویی به صورت برخط به طرفین پرونده‌های جاری دستگاه قضایی می‌شود، افزود: در حال حاضر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه از دهم مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه اقدام به فراخوان و نام نویسی متقاضیان تاسیس این دفاتر در سطح کشور و از جمله استان سمنان کرده است.


صابر گفت: در راستای ایجاد دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در استان سمنان که آمادگی تأسیس دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را در مرکز استان دارند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ضمن اطلاع یابی از شرایط عمومی و اختصاصی برای متقاضیان تاسیس این نوع دفاتر، از طریق آدرس تارنمای مذکور اقدام به ثبت نام کنند.


وی همچنین مهلت ثبت نام متقاضیان را بر اساس اعلام مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه ثبت نام و انجام امور مربوط به تاسیس این دفاتر در مراکز استان‌ها به صورت متمرکز در تهران صورت می‌گیرد متقاضیان می‌توانند پاسخ سوالات احتمالی خود را از طریق شماره  تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸(۰۲۱) دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *