شواهدی مبنی بر زنده بودن سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه وجود دارد

10:36 - 31 تير 1396
کد خبر: ۳۳۱۱۷۱
معاون اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شواهدی مبنی بر زنده بودن سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه وجود دارد، گفت: پیگیری‌ها برای آزادی این سرباز ادامه دارد.
شواهدی مبنی بر زنده بودن سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه وجود داردبه گزارش گروه فضای مجازی ، سرگرد «مجید رسول زاده فرساد» معاون اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان در خصوص سرباز ربوده شده (سعید براتی) در مرز میرجاه توسط گروهک تروریستی «جیش الظلم» اظهار داشت: از همان ابتدا که این سرباز توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در مرز میرجاوه ربوده شد، ما خبر زنده بودن یا به شهادت رسیده شدن، این سرباز را تایید نکردیم.

وی ادامه داد: از همان ابتدا اعلام کردیم که خبری از سرنوشت سرباز ربوده شده نداریم به دلیل اینکه اطلاعات مشخصی نداشتیم و پس از این حادثه دستگاه‌های اطلاعاتی و معاونت امنیتی انتظامی وزارت کشور، رایزنی‌هایی را با دستگاه‌های امنیتی پاکستان انجام دادند.

رسول زاده افزود: اکنون با بررسی‌های انجام شده، شواهدی مبنی بر زنده بودن سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه وجود دارد و در حال پیگیری هستیم.


 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع: دفاع پرس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *