رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه جدید استراتژیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رونمایی شد

14:03 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۰۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
برنامه جدید استراتژیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست هم اندیشی اساتید و اعضای هیات علمی رونمایی شد.

برنامه جدید استراتژیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رونمایی شدبه گزارش گروه جامعه ،این برنامه با حضور مدیران معاونت پژوهشی و معاونت برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سالن دکتر شاملو دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رونمایی شد.

 حمیدرضا خرم خورشید رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: از پنج یا شش ماه پیش که برنامه عملیاتی از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد، همکاران تلاش کردند تا برنامه‌ای قابل انطباق با برنامه وزارت بهداشت تدوین کنند تا پایش آن نیز آسان باشد.

در ادامه، علیزاده به عنوان مشاور تخصصی، مراحل تدوین برنامه عملیاتی مشترک تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و از جمله دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را تشریح کرد.

سپس، ملکی فر، گزارشی از ساختار و فرآیند‌های تدوین برنامه عملیاتی دانشگاه براساس سه رویکرد (خوداظهاری، ارزیابی و وجه میدانی که از فضای الکترونیک و مجازی خارج باشد) ارائه داد.

در این جلسه یک نسخه از برنامه راهبردی و عملیاتی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی سال‌های ۱، ۳، ۹، ۹ – ۱، ۳، ۹، ۵ که به صورت مجلد به چاپ رسیده است، به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه هدیه شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *