به حرف‌هایی که زده می‌شود توجهی نمی‌کنم/ پیست مسابقه همه چیز را مشخص می‌کند

8:17 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۵۰۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی پوش دوی ۱۰۰ متر ایران گفت: به حواشی و حرف‌هایی که زده می‌شود اصلا توجهی ندارم و ترجیح می‌دهم کار خودم را انجام دهم.

حسن تفتیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال طلای این رقابت اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و خوشحالم که توانستم عنوان قهرمانی را به دست آورم، فقط شرایط آب و هوایی اذیت کرد، ولی رکورد مجموع دونده‌ها بالا بود. رقابت بیشتر بین من و فمی آگونده بود و خوشحالم که توانستم برای اولین بار در آسیا این دونده قدرتمند را شکست بدهم.

وی با اشاره به رکورد ثبت شده خود افزود: با توجه به شرایط مسابقه از رکوردم راضی هستم و فکر می‌کنم رکورد خوبی است، نیمه نهایی مسابقات زیر بارلن بود که برای گرم کردن مشکل ایجاد کرد از طرفی فینال رقابت‌ها هم با یک ساعت تاخیر برگزار شد که این مسئله هم به سختی کار اضافه کرد.

دارنده مدال طلای دوی ۱۰۰ متر آسیا در مورد مسابقات جهانی لندن گفت: پیش بینی مسابقات سخت است، همینطور که برای قهرمانی آسیا هدفم کسب مدال بود برای مسابقات جهانی هم همین هدف را دارم و برنامه ریزی کردم، امیدوارم نتایج خوبی بگیرم.

تفتیان در پایان در خصوص انتقادات وارد شده به مربی‌اش قبل از مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: من اصلا به این مسائل توجهی ندارم و ترجیح می‌دهم کار خودم را بکنم، چون در پیست مسابقات همه چیز مشخص می‌شود، شاگرد اونتانن گای نفر پنجم ششم المپیک شده و کلا این مربی نتایج درخشانی در دو‌های سرعت دارد اگر هم حرفی زده می‌شود مهم نیست و کارنامه اونتانن گای کاملا واضح است، امیدوارم این تجربه و رزومه به من هم کمک کند تا در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *