فکر نمی‌کردم در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک رای نیاورم/ دیگر در انتخابات هیچ فدراسیونی کاندیدا نمی‌شوم

11:28 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۰۳۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست پیشین فدراسیون ژیمناستیک گفت: قصد ندارم دیگر برای ریاست هیچ فدراسیونی کاندیدا شوم

شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: در طول یکسالی که سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بودم ساختار اداری و مالی فدراسیون اصلاح شد و علاوه بر این که 500 میلیون تومان بدهی این فدراسیون را پرداخت کردیم در حال حاضر 300 میلیون تومان هم در حساب فدراسیون وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در بحث نتیجه‌گیری عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نتایج موفق‌آمیزی کسب کنیم.

سرپرست پیشین فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کرد در انتخابات ریاست این فدراسیون نتواند آرای لازم را کسب کند، گفت: فکر نمی‌کردم رای نیاورم، چون در صحبت‌هایی که با روسای هیئت‌ها داشتم بازخوردهای خوبی را دریافت کرده بودم. به هر حال در هر انتخاباتی پیروزی و شکست وجود دارد و من به رای مجمع احترام می‌گذارم.

اسبقیان در مورد این که باز هم در انتخابات دیگر فدراسیون‌ها شرکت خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: قصد ندارم دیگر برای ریاست هیچ فدراسیونی کاندیدا شوم. البته برای این کار دلایلی دارم که نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم. خوشحالم که  در طول دوران مدیریتم هیچ وقت مسائل سیاسی را در کارم دخیل نکرده‌ام و کوچکترین تخلفی در 3 دولت گذشته نداشته‌ام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *