اعزام به عتبات از مرز خسروی قبل از اربعین آغاز می‌شود

11:55 - 20 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۶۷۰
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: اعزام زائرین به عتبات عالیات از طریق مرز خسروی، قبل از اربعین آغاز می‌شود.

اعزام به عتبات از مرز خسروی قبل از اربعین آغاز می‌شودبه گزارش گروه فضای مجازی ، فرهاد تجری گفت‌: با رایزنی‌های انجام شده با مسئولین وزارت کشور و وزارت امور خارجه و همچنین با توجه به برقراری امنیت کامل در آن سوی مرز خسروی، امسال حتما شاهد آغاز مجدد اعزام کاروان‌های عتبات عالیات از طریق این مرز بین المللی خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه مکاتبات لازم برای بازگشایی مجدد مرز خسروی بر روی عبور کاروانیان عتبات عالیات انجام شده و دستورات لازم نیز صادر شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حتی قبل از اربعین امسال نیز شاهد اعزام کاروان‌ها از این مرز بین المللی خواهیم بود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: خوشبختانه از سال‌ها قبل زیرساخت‌های بسیار خوبی در مرز خسروی برای تردد زوار فراهم شده و اماکن اقامتی و هتل‌های بسیاری در این مرز بین المللی وجود دارد، لذا نگرانی خاصی برای برقراری تردد از این مرز نداریم.

تجری تاکید کرد: نیاز است مسئولین استان نسبت به فراهم آوردن زیرساخت‌های جدید برای تسهیل در امر تردد کاروان‌ها از این مرز نیز اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرز خسروی به عنوان تنها مرز بین المللی شناخته شده بین ایران و عراق نباید بدون استفاده بماند و بحمدالله مشکلات امنیتی آن سوی مرز که در واقع اصلی‌ترین مانع تردد‌ها از این مرز بود کاملا رفع شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *