مُسکن طبیعی آرامش در شهر هسته‌ای ایران+عکس

8:00 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۱۲۷
اگر می‌خواهید در سرزمینی با آب و هوای معتدل کوهپایه‌ای قدم بزنید و در میان کوچه های شهری، بوی روستا حس کنید، این‌بار به "نطنز" سفر کنید، دیاری که مسکن طبیعی آرامش نثارتان می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، آنقدر که مردم  "کاشان و آران و بیدگل" را به عنوان مناطق زیبای گردشگری می‌شناسند، بسیار کمتر با "نطنز" آشنا هستند، درحالیکه این سه شهرستان با یکدیگر فاصله چندانی ندارند ولی افراد غالباً "نطنز" را با مفاهیم سیاسی و با تاسیسات هسته‌ای آن می شناسند.

حال این در شرایطی است که "نطنز" در کنار وجود شخصیت‌های هنری بسیار معروفی نظیر حسین خواجه امیری "ایرج"؛ همچون ضرب المثل معروف "تحفه نطنز" در فرهنگ عامه، نمونه‌ای نادر و کمیابی از یک منطقه گردشگری دست نخورده و بکر است، بطوریکه لقب "نگینی بر حاشیه کویر مرکزی ایران" را نیز یدک می کشد.

حال اگر می‌خواهید در سرزمینی با آب و هوای معتدل کوهپایه‌ای قدم بزنید و در باغ‌هایی که در میان معماری‌های مدرن، آرامش و سکوت دوگانه ای را خلق کرده است، حس خوشی لمس کنید، این‌بار به "نطنز" سفر کنید، و پس از تجربه سفر در سرزمین معروف لهجه "نطنزی" با حسی آرام، سفر خود را به دیار آران و بیدگل ادامه دهید.
 

منبع: تسنیم



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.  


برچسب ها: گردشگری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *