نگاهی به رنگین کمان و عروسک‌های موفق سال‌های قبل/ آنتن رنگارنگ شبکه ۵ با لژیونر و در جستجوی آرامش

9:30 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۷۷۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبکه ۵ سیما برای تابستان پیش رو آنتنی رنگارنگ را تدارک دیده که بر این اساس، سریال‌های " در جستجوی آرامش" و "لژیونر" و همچنین برنامه هایی مانند "رنگین کمان" به چشم می‌خورند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، شبکه پنج سیما در دوره مدیریت جدید رونقی تازه به روند تولیدات خود داده است به گونه‌ای که علاوه بر چند اثر در حال تولید، مجموعه هایی را برای پخش نیز آماده می‌کند.

سریال "پاهای بی قرار" به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و از اواسط مردادماه کلید می‌خورد. این مجموعه تلویزیونی در سه فصل تولید می‌شود و تاکنون حضور بازیگرانی همچون لیندا کیانی و حمید گودرزی در آن، قطعی شده است.

سریال تلویزیونی

سریال تلویزیونی "در جستجوی آرامش" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور نیز خود را برای پخش از آنتن شبکه ۵ سیما آماده می‌کند.

همچنین چندی پیش زین العابدین مدیر شبکه ۵ سیما به سریال تلویزیونی "لژیونر" اشاره کرد و از پخش آن در تابستان سال جاری سخن گفت.

خبر پخش سریال "لژیونر" در حالی اعلام شد که پیش‌تر از پخش این مجموعه در نوروز سال ۱۳۹۷ سخن گفته شده بود. همچنین علاوه بر مجموعه‌های نمایشی قرار است به زودی برنامه "رنگین کمان" روانه آنتن شبکه پنج سیما شود.

سریال

"رنگین کمان" در حالی قرار است میهمان کودکان ایران زمین شود که چند سالی از تعطیلی این برنامه زمان سپری می‌شود. حال باید دید با احیای این برنامه پرمخاطب کودکانه، چند درصد از عوامل قبلی این اثر که بچه‌ها با آن‌ها خاطره‌های بسیاری ساخته بودند، در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

چندی پیش هومن حاجی عبدالهی صداپیشه شخصیت عروسکی "پنگول" به این نکته اشاره کرده بود که در صورت ساخت دوباره "رنگین کمان" در کنار این برنامه نخواهد بود.


باید توجه داشته باشیم که موفقیت اولیه برنامه "رنگین کمان" به دلیل حضور عروسک دوست داشتنی "چرا" در این اثر رقم خورد و به تدریخ عروسک‌های دیگری مانند "چطور"، "چیه"، "گوگولی" و "پنگول" هم به این مجموعه اضافه شدند از این جهت حضور عروسک‌های قدیمی در سری جدید برنامه کودکانه شبکه ۵، نه تنها باعث تداعی خاطره‌های شیرین سال‌های گذشته می‌شود بلکه می‌تواند قشر جدید و در عین حال وسیعی از کودکان امروز را هم به سمت خود جذب کند.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *