رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید

15:04 - 13 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۴۶۱
هندوانه‌های بمب‌گذاری شده؛ جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار، مصرف غذای پرچرب در دوران بارداری و خطر ابتلا به سرطان سینه، خانه اولی‌ها کدام مناطق را دنبال خانه بگردند؟، و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست. 
 
 
دختربچه ۲ ساله، صاحب عجیب‌ترین موهای دنیا! (عکس)
 
جام جم آنلاین:  این دختر بچه که اهل کارولینای جنوبی آمریکا است، به «سندرم موی غیر قابل انعطاف» مبتلاست، یعنی موهایش نه شانه می‌شوند نه صاف می‌شوند و نه حالتش تغییر می‌کند. موهای او همیشه مانند برق گرفته‌ها به حالت ایستاده قرار دارد. هیچ نرم کننده و شامپویی هم نمی‌تواند این مشکل را بر طرف کند.

مادر این دختربچه دو ساله می‌گوید از تلاش برای صاف کردن موهای عجیب دخترش دست کشیده است و دیگر نمی‌خواهد حالت موهای این دختر را تغییر بدهد.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 

هندوانه‌های بمب‌گذاری شده؛ جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار! + تصاویر
 
باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: عناصر طالبان برای انجام دادن اقدامات تروریستی علیه نیروهای دولتی افغانستان و نیروهای خارجی موجود در این کشور هندوانه‌ها را بمب‌گذاری می‌کنند.

برخی گزارش‌های مطبوعاتی غربی راه‌های جدیدی را فاش کردند که جنبش تروریستی «طالبان» در افغانستان برای انجام دادن اقدامات تروریستی علیه نیروهای دولتی افغانستان و نیروهای خارجی موجود در این کشور استفاده می‌کند.

در شبکه‌های اجتماعی چندین تصویر منتشر شده است که توسط برخی از خبرنگاران افغان، از مراکز «طالبان» درز کرده است و در این تصاویر نحوه جاسازی‌سازی بمب‌ها در هندوانه نشان داده می‌شود.

این تصاویر یکی از افراد «طالبان» را نشان می‌دهد که در حال جاسازی مواد منفجره در هندوانه است و برای اینکه مواد منفجره مخفی باشد، آن‌ها را در هندوانه جاسازی می‌کند.

خبر جاسازی مواد منفجره در هندوانه پس از آن منتشر شد که نیروهای افغان و غربی شیوه‌های این گروه تروریستی را فاش کردند و این باعث شد «طالبان» برای رسیدن به اهداف تروریستی و خرابکارانه خود، راه‌های جدیدی ابداع کند.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 

مصرف غذای پرچرب در دوران بارداری و خطر ابتلا به سرطان سینه

تسنیم:محققان با بررسی موش‌های آزمایشگاهی دریافتند رژیم غذایی پرچرب موش‌ها منجر به تغییرات ژنتیکی در حیوان می‌شود که می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را در ۳ نسل آینده افزایش دهد.

بر اساس گزارش مدیکال ساینس، این مطالعه که در دانشگاه جورج تاون آمریکا انجام شد نشان می‌دهد تغییرات ژنتیکی ناشی از رژیم غذایی پرچرب در دوران بارداری در نسل اول و سوم موش‌های ماده مشهود است.

طی آزمایش محققان دریافتند که چند ژن مختلف در زنان با افزایش احتمال ابتلا به سرطان سینه، افزایش مقاومت در برابر درمان و اختلال ایمنی مرتبط است.

در واقع این تحقیق ارتباط رژیم غذایی و شیوه زندگی و سرطان را بیش از پیش تایید می‌کند.

سرطان سینه از رشد کنترل نشده سلول‌های پوشش داخلی مجرای شیری یا «لوبول» ایجاد می‌شود.

سرطان سینه در زنان شایع‌تر است، گرچه احتمال ابتلای مردان نیز به سرطان سینه وجود دارد.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 
 
آلوده‌ترین عضو بدن کجاست+نحوه صحیح شستشو
 
«بهداشت نیوز»: ناف یکی از قسمت‌های بدن است که به راحتی نمی‌توان آن را تمیز کرد بنابراین اغلب انواع باکتری در آن تکثیر می‌شوند. شکل ظاهری ناف به گونه‌ای است که عرق، پرز لباس، سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده و صابون را در خود جمع می‌کند. به همین دلیل بهترین مکان برای رشد میکروارگانیسم‌هاست.

 رفتن به حمام بخش مهمی از بهداشت فردی است، ما در طول روز با لباس، مو و پوستمان مقدار زیادی از میکروارگانیسم‌ها (جانوران کوچک و میکروسکوپی) را به خانه‌مان منتقل می‌کنیم که می‌تواند برای سلامتی ما خطرناک باشند.

حتی زمانی که تازه حمام کرده باشید و تازه موهای خود را شسته باشید هنوز قسمتی از بدنتان همچنان کثیف است به دلیل آنکه مقدار زیادی آلودگی در آن انباشته شده است آن قسمت ناف شماست.

ناف یکی از قسمت‌های بدن است که به راحتی نمی‌توان آن را تمیز کرد بنابراین اغلب انواع باکتری در آن تکثیر می‌شوند. شکل ظاهری ناف به گونه‌ای است که عرق، پرز لباس، سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده و صابون را در خود جمع می‌کند. به همین دلیل بهترین مکان برای رشد میکروارگانیسم‌هاست.

 به همین دلیل اگر آن را خوب نشویید بوی بد به خود می‌گیرد و باعث می‌شود شما دچار عفونت شوید. تحقیقات نشان داده صرف‌نظر از شست‌وشوی روزانه بدن در داخل ناف ۶۷ گونه مختلف از باکتری‌ها تجمع می‌کنند.

اگر می‌خواهید بدنی کاملا تمیز داشته باشید می‌توانید با استفاده از گوش‌پاک‌کن ناف خود را تمیز کنید.

طرز صحیح شست‌وشوی ناف، قسمت داخلی ناف

 ۱ - پیش از حمام کردن یک عدد گوش پاک‌کن را به الکل طبی آغشته کرده و با استفاده از آن ناف خود را به دقت تمیز کنید.

 ۲ در حین حمام کردن، با استفاده از یک گوش پاک‌کن دیگر که به شامپو بدن آغشته است ناف خود را بشویید.

 ۳ - در آخر نافتان را با آب گرم شست‌وشو داده و سپس آن را با حوله خشک کنید. قسمت خارجی ناف شست‌وشوی قسمت خارجی راحت‌تر از قسمت داخلی است، زیرا دسترسی به آن آسان است. به این ترتیب که روی یک پارچه پنبه‌ای مقداری شامپو بریزید و پارچه را روی سطح خارجی ناف بمالید و سپس با آب گرم شست‌وشو داده و با حوله خشک کنید.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 

خانه اولی‌ها کدام مناطق را دنبال خانه بگردند؟
 
اقتصاد انلاین :به اذعان مشاوران املاک، زوجین جوان خانه‌اولی اغلب در جست‌وجوی فایل‌های بین ۶۰ تا ۷۰ مترمربعی و عمدتا به دنبال آپارتمان‌های دو خوابه هستند. از طرفی با توجه به اینکه امکان استفاده از تسهیلات مسکن چه از نوع وام ۱۶۰ میلیونی صندوق پس‌انداز مسکن یکم و چه وام ۱۰۰ میلیونی از محل خرید اوراق حق‌تقدم تسهیلات مسکن، صرفا برای خریداران املاک با سن بنای حداکثر ۱۵ سال فراهم است، زوجین نیز عمدتا به دنبال واحدهای زیر ۱۵ سال هستند تا امکان استفاده از سقف تسهیلات خرید مسکن را داشته باشند. به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی آگهی نیازمندی‌ها و نگاهی به موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی، فهرست مطولی از آپارتمان‌های میان‌متراژ با برخورداری از شرط سنی مذکور را پیش‌روی زوجین قرار می‌دهد. میانگین قیمت آپارتمان مسکونی در تهران بر اساس معاملات صورت گرفته در ماه گذشته، حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و در محدوده این قیمت میانگین، آپارتمان‌های نوساز تا ۱۵ ساله در مناطق مختلف تهران قابل‌تملک است.
 
اگر خریداران روی نوساز بودن ملک خود پافشاری می‌کنند باید جست‌وجوی خود را در محله‌هایی نظیر پلیس، لویزان، آیت‌الله کاشانی، پیروزی، شکوفه، آبشار، آزادی، سمنگان، نارمک، گلبرگ، سبلان، مجیدیه جنوبی، پیچ شمیران، استخر و بخش‌هایی از محله تهرانپارس که ارزان‌تر است، متمرکز کنند. اما اگر از شرط سنی عبور کنند، در این صورت می‌توانند در مناطقی که قیمت آپارتمان قدری بیشتر است، واحدهای میانسال با سن بنای ۷ تا ۱۳ ساله بسیاری را پیدا کنند که در این محدوده قیمتی می‌گنجد. ستارخان، رسالت، پونک، شهران و مجیدیه شمالی از جمله این محله‌ها هستند که در آن‌ها می‌توان واحدهایی حتی با تمام امکانات (پارکینگ، انباری و آسانسور) را جست‌وجو کرد که با قیمت مترمربعی ۴ تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده‌اند.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 

کشف پیکرهای ۵ هزارساله بلند قامت+تصاویر
 
فارس: باستان‌شناسان موفق به کشف پیکرهایی در شرق کشور چین شده‌اند که قدمت آن‌ها به ۵ هزار سال پیش بازمی‌گردد و همه پیکرهای پیدا شده به طور غیر معمولی بلندقد و درشت اندام هستند.

اندازه‌گیری استخوان‌های کشف شده از قبر‌ها در استان شاندونگ نشان می‌دهد که طول قدّ این اسکلت‌ها حداکثر یک متر و ۹۰ سانتی‌متر است؛ کوتاه‌قدترین این اسکلت‌ها چیزی حدود 1.80 متر است.

فنگ هوئی رئیس دانشکده تاریخ و فرهنگ دانشگاه شاندونگ گفت: «قدّ پیکرهای کشف شده فقط بر اساس طول استخوان است؛ اگر صاحب این اجساد زنده بودند، قدّ آن‌ها قطعا از ۲ متر بیشتر بود».

بر اساس یافته‌های این تحقیق، مردان بلند قدتر در مقبره‌های بزرگتر یافت شده بودند، احتمالا به این دلیل که چنین افرادی وضعیت مالی خوبی داشتند و قادر به تهیه غذای بهتر بودند.

مردم محلی شاندونگ معتقدند بلندقدی یکی از ویژگی‌های تعریف آنهاست. آمار رسمی نیز این ادعا را تأیید می‌کند؛ در سال ۲۰۱۵، متوسط ​​قدّ مردان بالای ۱۸ سال در شاندونگ، 1.75متر است.

محل کشف پیکرها، ۵ هزار سال پیش مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان شاندونگ بوده است؛ این آثار از فرهنگ "Longshan"، تمدن نئولیتیک دیرین در میانه و پایین رود زرد است که به نام "Mount Longshan" در "Zhangqiu" نامگذاری شده است.

از سال ۲۰۱۶، باستان شناسان در حفاری‌های متعدد ویرانه‌های ۱۰۴ خانه، ۲۰۵ قبر و ۲۰ چاه را در روستای "Jiaojia" واقع در منطقه "Zhangqiu" کشف کرده‌اند.
 
عجیب‌ترین موهای دنیا از آن کیست؟ /جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار/ مناسب‌ترین مناطق تهران برای سکونت زوجین جوان کجاست؟ /آلوده‌ترین عضو بدن را بشناسید/ 
 
 
 انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *