بازدید هیئت حقوقی و قضایی کشور چین از دانشگاه علوم قضایی + عکس

8:44 - 13 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۲۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هیئت حقوقی و قضایی کشور چین به ریاست لیوژینو معاون وزیر دادگستری کشور چین که به دعوت وزارت دادگستری به کشورمان سفر کرده اند از دانشگاه علوم قضایی بازید کردند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، هیئت حقوقی و قضایی کشور چین به ریاست آقای لیوژینو معاون وزیر دادگستری چین که به دعوت وزارت دادگستری از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ تیرماه به کشورمان سفر کرده اند از دانشگاه علوم قضایی بازید کردند.

در این دیدار هیئت حقوقی و قضایی چین در نشستی با رئیس و معاونین دانشگاه علوم قضایی در خصوص مسائل حقوقی و قضایی دو کشور گفت‌وگو کردند.

بازدید هیئت حقوقی و قضایی کشور چین از دانشگاه علم قضایی + عکس

در ابتدای این دیدار شریعت باقری رئیس دانشگاه علوم قضایی با تشریح ساختار و مأموریت دانشگاه علوم قضایی اظهار کرد: روابط دو کشور چین و ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و دو کشور دارای تمدن قدیمی در جهان هستند.

وی عزیمت هیئت‌های حقوقی بین دو کشور را در جهت تقویت و استمرار ارتباطات و همکاری‌های حقوقی و قضایی گامی مؤثر در تقویت همکاری‌های فی ما بین ذکر کرد.

بازدید هیئت حقوقی و قضایی کشور چین از دانشگاه علم قضایی + عکس

شریعت باقری اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک نسبت به توافق و امضاء تفاهم نامه‌های حقوقی و قضایی بین دانشگاه علوم قضایی و دانشگاه قضایی کشور چین همکاری داشته باشیم.

در ادامه لیوژینو معاون وزیر دادگستری چین نیز با تشریح ساختار وزارت دادگستری، دستگاه قضایی و دانشگاه قضایی کشور چین به سوالات حاضرین در این نشست پاسخ داد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *