رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محصص: تیم فوتبال امید آینده تیم ملی است/ تیم‌های لیگ برتری با تیم امید همکاری کنند

13:15 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: از مربیان و سرمربیان لیگ برتری در خواست دارم با تیم فوتبال امید همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم فوتبال جوانان بانوان اظهار داشت: امروز نشستی را برگزار کردیم و در خصوص برنامه‌های اردویی این تیم به بحث و تبادل نظر پرداختیم و گزارشی را از سرمربی جوانان بانوان در اختیار گرفتیم تا بررسی‌های لازم در خصوص روند رو به رشد این رشته صورت گیرد.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم فوتبال امید که خود را برای حضور در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قرقیزستان آماده می‌کند، گفت: از مربیان و سرمربیان لیگ برتری که همگی دوستان خوب من محسوب می‌شوند در خواست دارم با توجه به مشکلات فراوانی که بر سر راه تمرینات آماده‌سازی تیم خود دارند، با تیم فوتبال امید همکاری لازم را داشته باشند چرا که تیم فوتبال امید آینده تیم ملی است و باید با یک نگاه و استراتژی ویژه برای موفقیت این تیم گام برداشت.

محصص خاطرنشان کرد: استخوان‌بندی تیم امید از تیم جوانان تشکیل شده است چرا که بازیکنان این تیم با توجه به تجربه حضور در جام جهانی و انجام تمرینات مختلف، می‌توانند در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند. بر همین اساس از مربیان می‌خواهم که کمال همکاری را با این تیم داشته باشند.

وی در پایان درباره انتخاب کادر فنی تیم‌های زیر ۱۹ سال و زیر ۱۶ سال گفت: به زودی کادر این تیم‌ها هم مشخص خواهد شد تا با برگزاری اردوهای تدارکاتی، این دو تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آماده شوند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *