ابلاغ دستورات لاریجانی برای ارتقای امنیت مجلس/ طرح امنیتی پارلمان تهیه می‌شود

12:35 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۹۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابلاغ دستورات رئیس مجلس به مسئولین امنیتی کشور، برای ارتقای امنیت مجلس خبر داد.
ن ابلاغ دستورات لاریجانی برای ارتقای امنیت مجلس / طرح امنیتی پارلمان تهیه می شودولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی اقدامات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را درباره تهیه گزارشی برای راهکارهای ارتقای امنیت داخلی مجلس تشریح کرد.

وی افزود: امنیت مراکز حساس کشور از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مجلس شورای اسلامی یکی از این مراکز مهم محسوب می شود لذا پس از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و شهدات چندین تن در این غائله، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به موضوع اقدامات امنیتی مجلس ورود و پس از آن گزارشی را در پی جلسات متعدد، به ریاست مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر رئیس مجلس بر اساس گزارش کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عوامل امنیتی دستوراتی داد تا براساس ماموریتی که واگذار شد طرحی ارائه شود تا براساس آن ضریب امنیتی مجلس و حتی با استفاده از آن مراکز حساس مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

نانواکناری در ادامه با بیان اینکه براساس گزارش فوق طرحی از سوی مقامات امنیتی کشور برای امنیت مجلس تهیه خواهد شد تصریح کرد: دستورات در این زمینه ابلاغ شد تا اینکه نیروی‌های امنیتی به چه نحوی در مجلس حضور داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *