پترائوس: قطر به درخواست آمریکا میزبان اعضای حماس و طالبان است

9:22 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۸۸۸
رئیس سابق سیا اعلام کرد لازم است برخی به یاد بیاورند که قطر به درخواست واشنگتن برخی از اعضای حماس و طالبان را در کشور خود جای داده است.
پترائوس: قطر به درخواست آمریکا میزبان اعضای حماس و طالبان استبه گزارش گروه فضای مجازی ، «دیوید پترائوس» رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» اعلام کرد شرکای واشنگتن باید به خاطر بیاورند که میزبانی قطر از اعضای حماس فلسطین و طالبان افغانستان به درخواست آمریکا بوده است.

پترائوس در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی «لو ژورنال دو دمانش»هم‌چنین گفت: قطر میزبان فرماندهی عملیات نظامی آمریکا در خاورمیانه است.

وی افزود: ایران دوست آمریکا نیست و ما برای مقابله با تلاش‌ها در راستای بی‌ثبات کردن منطقه اقدام می‌کنیم و این کار را با کمک شرکای خود در خلیج (فارس) انجام می‌دهیم و آنها بدون عیب نیستند.

«فادی منصور» خبرنگار الجزیره در این خصوص گفت: اظهارات پترائوس در این زمان نشان دهنده نگرانی‌های بسیار زیاد از اتفاقات خلیج (فارس) و پیامدهای محاصره قطر توسط عربستان، امارات و بحرین بر امنیت ملی آمریکاست.

وی افزود پترائوس یک تجربه 37 ساله کاری دارد و کاملا به پرونده‌های مربوط به خارومیانه مسلط است به همین دلیل اظهارات وی یک پیام برای برخی از طرف‌ها در دولت آمریکاست.

منبع: فارس

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *