مدیرعامل ستاد دیه کشور درگذشت مرحوم نیری را تسلیت گفت

16:54 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سید اسدالله جولایی در پیامی درگذشت حاج سید رضا نیری، یار دیرین امام و انقلاب و رهبری و از اعضای فعال هیات امنا و هیات مدیره ستاددیه کشور را تسلیت گفت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی در پیامی درگذشت حاج سید رضا نیری، یار دیرین امام و انقلاب و رهبری و از اعضای فعال هیات امنا و هیات مدیره ستاددیه کشور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور  در پی فوت رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) و از مبارزان و اعضای با سابقه حزب موتلفه اسلامی به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
به نمایندگی از اعضای هیات امناء، هیات مدیره و کارکنان ستاددیه کشور غمِ فراق مرحوم حاج سید رضا نیری، از جمله مجاهدان صادق و یاران صدیق امام و یاوران ثابت قدم رهبری را به خانواده داغدار، مجموعه‌ نهادهای فعال حمایتی در کشور و جمع همرزمان و همکاران خدوم آن فقیدِ سعید، تسلیت عرض نموده و حمایت‌های خالصانه آن مرحوم که به پشتوانه یک عمر خدمتگزاری به «پدر محرومان» کشور شهرت یافت را در قبال مددجویان آبرومند ستاددیه ارج می‌نهیم.

رجاء واثق دارد، سال‌ها تلاش خالصانه و ارائه خدمات بی‌شائبه از جانب آن انقلابی نستوه، در راستای خدمت‌رسانی  به مردم‌ شریف ایران اسلامی و دغدغه شخصی این عضو فقید هیات امناء و هیات مدیره ستاد دیه کشور در راستای آزادی زندانیان‌ جرایم‌ غیرعمد، همچنین گره گشایی از کار مستمندان جامعه‌ طی سه دهه فعالیت ماندگار در کمیته امداد امام ‌خمینی (ره) و صد البته اقدامات فراموش‌نشدنی آن مرد الهی در حوزه بهداشت و سلامت بیماران نیازمند، چون باقیات الصالحاتی ارزشمند برای آن عزیز سفر کرده خواهد بود. «ان شاء الله»
                                                                                                                      

برچسب ها: دیه ستاد دیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *