رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۲۷ امضا پای طرح سؤال از روحانی درباره مؤسسات مالی و اعتباری

13:08 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۶۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی مجلس گفت: تاکنون ۱۲۷ امضا پای طرح سؤال از روحانی درباره مؤسسات مالی و اعتباری جمع شده است.
ابوترابیابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره اینکه آیا امروز طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری تقدیم به هیئت رئیسه می‌شود، افزود: من آخرین اطلاعات را ندارم و فقط تعداد امضا‌ها را دیدم.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۷ امضا پای طرح سؤال از روحانی درباره مؤسسات مالی و اعتباری جمع شده است.

نماینده نجف آباد در مجلس درباره اینکه حدنصاب امضای نمایندگان مجلس برای سوال از رئیس جمهور چه عددی است، افزود: حد نصاب امضا برای سوال از رئیس جمهور ۷۶ مورد است و با این تعداد که ۱۲۷ مورد شده، سوال از رئیس جمهور انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی مجلس تاکید کرد: امروز بایستی یک فکر اساسی رابرای نظام بانکی کشورمان بکنیم، طرح اصلاح نظام بانکی توسط همکاران به کمیسیون داده شده است که در دست بررسی است. انتظار داریم که دولت هم همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: تا آن وقت هم یک فکری به حال این موسسات مالی و اعتباری داشته باشیم. به هر جهت امروز نظام از بابت بانک‌ها در حال ضربه خوردن است، بانک‌ها اقتصاد مملکت را فلج کرده اند و بایستی یک فکر اساسی برای رفع این موضوع کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه بجای این بحث‌های بیهوده و حاشیه دار سیاسی باید به مسائل اساسی مملکن بپردازیم از جمله یکی از مهمترین آن‌ها بحث نظام بانکی است و امیدواریم وفاقی در این زمینه بوجود بیاید.

برچسب ها: امضا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *